2011-09-08, 17:01
  #7849
Medlem
spajdamans avatar
Det här programmet har verkligen passerat sitt bäst-före-datum känns det som.
Men det är klart, Tv3 har väl inte så värst mkt mer att komma med.
Citera
2011-09-08, 19:19
  #7850
Medlem
Trumpeters avatar
En teaser från aftobladet om kvällens avsnitt. Vilken jävla stolle.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13592416.ab
Citera
2011-09-08, 19:29
  #7851
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
En teaser från aftobladet om kvällens avsnitt. Vilken jävla stolle.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13592416.ab
På ett sätt tragiskt, men det kan bli intressant att se hur han lyckats att misslyckas med de förutsättningarna.
Citera
2011-09-08, 19:34
  #7852
Medlem
Månsans avatar
262.000 hos kronofogden är väl inte mycket att bråka om. Han får ju in 10 tusen friska varje månad i 12 år till = 1,44 miljoner kr
Citera
2011-09-08, 19:52
  #7853
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
På ett sätt tragiskt, men det kan bli intressant att se hur han lyckats att misslyckas med de förutsättningarna.
En loser är alltid en loser helt enkelt.
Citera
2011-09-08, 20:25
  #7854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
En loser är alltid en loser helt enkelt.

Så sant så sant.

Han är dessutom ett levande bevis på att vänstern har fel.
Att ge mer pengar till en som går på socialbidrag är som att kasta pärlor åt svin.
Citera
2011-09-08, 21:00
  #7855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
262.000 hos kronofogden är väl inte mycket att bråka om. Han får ju in 10 tusen friska varje månad i 12 år till = 1,44 miljoner kr
Nej, det får han inte. Han har tydligen tagit en jävla massa lån som måste betalas av.
Citera
2011-09-08, 21:05
  #7856
Medlem
Combots avatar
Ska se skiten nu, ska väl blir intressant att se.
1. Han har gott om pengar egentligen, tack vare vinsten. Men han är för
dum för enkel matematik.
2. Han har de facto lyckats göra sig av med alla pengarna och står i skuld.

1 eller 2, vi får se nu.
Citera
2011-09-08, 21:15
  #7857
Medlem
TatueradeJohanssons avatar
Varför går han som om han hade skitit på sig..?
Citera
2011-09-08, 21:23
  #7858
Medlem
Corrans avatar
Nyfiken på vad ett iq-test hade gett för utslag.

Inte veta att man lånat hundratusentals kronor "kommer inte ihåg...."
Citera
2011-09-08, 21:26
  #7859
Medlem
trickydicks avatar
Synd att man har TV3 HD på en sylskarp 52" TV när dom visar så fula människor…

I övrigt tycker epitetet "Wite Trash" sällan varit mer träffand. Tjejen verkar doch ha lite vätt i huvudet…
Citera
2011-09-08, 21:27
  #7860
Medlem
Har inte trean och pallar inte att se hela avsnittet - men om han vann 20 000 i månaden som skulle utbetalas i 20 år, hur kan han så stora problem med att betala sina skulder efter ÅTTA år? Rimligtvis borde 20 000 ticka in på kontot fortfarande, oavsett om slöddret förvärvsarbetar eller inte. Har bara läst artikeln, där det står:

Citat:
Två dagar före 30-årsdagen i höstas kom notan från kronofogden: 262 000 kronor.

Detta för en snubbe som lyfter 240 000 per år netto (?) extra tack vare vinsten...?

Btw det här är kanske den märkligaste meningen jag läst idag:

Citat:
Resan mot helvetet hade börjat.

Hur fan kan det vara "en resa mot helvetet" att FÅ en massa pengar?

Nej vi måste börja tvångssterilisera igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in