Har inte trean och pallar inte att se hela avsnittet - men om han vann 20 000 i månaden som skulle utbetalas i 20 år, hur kan han så stora problem med att betala sina skulder efter ÅTTA år? Rimligtvis borde 20 000 ticka in på kontot fortfarande, oavsett om slöddret förvärvsarbetar eller inte. Har bara läst artikeln, där det står:
Citat:
Två dagar före 30-årsdagen i höstas kom notan från kronofogden: 262 000 kronor.
Detta för en snubbe som lyfter 240 000 per år netto (?) extra tack vare vinsten...?
Btw det här är kanske den märkligaste meningen jag läst idag:
Citat:
Resan mot helvetet hade börjat.
Hur fan kan det vara "en resa mot helvetet" att FÅ en massa pengar?
Nej vi måste börja tvångssterilisera igen...