Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Berrätta mer om programmet.Hur har det gått med ekonomin och huset?
Hur mycket klipps och fuskas i programmet?
Tillsist:hur känns det att vara med?Det kan inte vara lätt att visa upp sin ekonomi för hela svenska folket
Hmm vissa delar kan jag berätta och vissa inte!
Huset har det gått jättebra med! Summan som nämndes i TV 215,000 eller nått var i verkligheten 45,000:- Vår ekonomi var ju inte så illa från början som det sades vi hade ju faktiskt 10-12 tusen kvar efter allt var betalt!
Men vi har tänkt om en hel del efter programmet och sparar numera mycket mer än förr! Vi tänker också efter mer än 1 gång innan jag/vi handlar något onödigt!
Vi sparar väl idag ca 7000 i månaden men kommer att börja spara ca 10 tusen nästa år per månad!
Att vara med kändes så där eftersom programmet inte var vad vi sökte till! Vi trodde att det handlade om ekonomisk rådgivning inte förnedrings tv! Men inget ont som inte har något gått med sig! Vi har vaknat upp en hel del vilket ju är bra! Numera tycker dock tjejen att jag har blivit snål för jag vill bara spara och inte handla något alls! *s* Jag har gett mig fan på att ha en miljon på kontot innan jag blir 40 8 år kvar bara! :-)
Hur mycket som är fejk kan jag inte säga! Men det klipps ordentligt och själv så klipper jag numera bort ca 90% av det jag ser på tv så då kan du ju gissa själv! :-)