2010-10-21, 21:31
Medlem
Kesslers avatar
Varför i helvete skriver hon på engelska på sin blogg? Det var den värsta misshandeln av språket jag någonsin läst.
Citera
Medlem
Tror detta fall är lite väl mycket öppen dörr för Herrarna Lyxfälla, en tjej som vill leva i sus och dus, inget att hetsa upp sig för. Innan programmet är slut så har hon Kommit Till Insikt som de alla gör.

Lite ledsamt att se en ung kvinna som egentligen fortfarande är en liten flicka försöka bete sig (handla sig till) som en vuxen kvinna och totalt misslyckas. Stockholm i nötskalet. Yta, yta, yta

Skulle vara intressant att se ett hur-gick-det-sen avsnitt på den där tjejen och killen med sonen Kevin som satt ute i skogen i ett hus med lucka från duschen direkt upp på vinden och svampodling deeluxe där ovan och som sen började grina något kopiöst när de skulle tvångssälja Saaben. Det avsnittet
Senast redigerad av kebabfavorit 2010-10-21 kl. 21:36.
Citera
Medlem
bizarroboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Mitt namn är Carl!

Men det verkar skumt att hon hade en inkomst 2009 på nästan 250 000..luktar lite fejk detta

Men det är bara de fem senaste månaderna hon inte jobbat, och programmet är väl inspelat i April/Maj? Så förmodligen jobbade hon hela 2009, innan hon flyttade till Sthlm och började försörja sig på kreditkort.
Citera
Medlem
MajorMongos avatar
Är väl inget konstigt att taxera nära 250' ett år för att sedan nolltaxera nästa. Särskilt om man säger upp sig från sitt jobb, flyttar och bränner massor på kläder och krogen. Tror inte det är fake, men tror kanske att hon förvärrat det lite för att få vara med i TV.
Citera
2010-10-21, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
riktig rysk hårtoning har hon också
För att inte tala om "solbrännan". Dvs flammig brun-utan-sol
Citera
Medlem
kolvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offa
Hela avsnittet är helt jävla uppgjort och inget annat. Mig lurar man inte så lätt. Det här lockar massor med tittare jämfört med annars, klart TV3 tar den chansen.

Så typiskt fb och sitta och häva ur diverse glåpord om lill-tösa. Är inte chatten till för sånt?

och nu bytte jag kanal, fy fan vad dåligt av tv3, hon dyker väl upp i nåt av deras program snart som programledare eller sidekick
Citera
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Fett med rynkor i pannan hade hon. Med allt det sminket borde det ju spackla ut dikena tycker man ...

allt solande och smink har nog gjort sitt.

hon verkar ju ganska snäll, men lite världsfrånvarande och lite hånfull mot vanligygandesa människor. Bra jobb kommer inte flygandes.
Citera
Medlem
skurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybulski
Tror inte hon är lika dum som hon framstår som, bara väldigt väldigt olycklig och ekonomiskt okunnig. Hon dämpar ångest genom shopping.

Hon är exakt lika dum som hon framstår, är polare med hennes brorsa.
Citera
Medlem
hon är ju jävligt snygg. varför har hon inte skaffat sig en sugar daddy?
Citera
Medlem
Mr.Deagles avatar
kan man va mer katastrof?
Citera
2010-10-21, 21:33
Bannlyst
Vad fan ska man säga, finner inga ord..
Söt, men dra åt helvete dum i huvudet....
Citera
2010-10-21, 21:33
Medlem
Lautrecs avatar
På sin blogg har denna misslyckade abort till människa skrivit att hon är en "stureplansprofil". Detta uttryck äcklar mig för övrigt ända in i själen. För övrigt är hennes största mål i livet att komma till Hollywood och kämpa för kvinnors rätt...

Vad är det med dagens unga tjejer som ser Paris Hilton och alla andra stackars efterblivna talanglösa bimbos som desperat slickar i sig bekräftelse ur kändföringentingkloaken och tänker: "Sååån vill jag vara!"

Jag tappar sakta men säkert all tro på mänskligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in