Med lite tålamod så får ni nog veta vad försörjningen är. Det är en bra ide men alldeles för enkel att duplicera om man kommer på den eller om jag avslöjar den nu.
Någon nämde någonstans om marknadsföringen och att den kan ju inte ha varit så bra. Helt rätt där har det brustit och det har brustit ordentligt.
Åtgärder vidtagna lanseringen förberedd utifrån ekonomiska möjligheter. Professionell säljare anlitad som är beredd att sälja på provision till att börja med.
Pilot jobb genomförda, logistik uppbyggd mao klart för ordentlig start. Men......hur göra det utan f-skattsedel
Alla undrar vad Jenny gjort för att klara sig under tiden? Just nu har hon gjort som många andra måste göra ibland. Tagit ett vanligt hederligt knegarjobb tsv. Pengar måste ju in.
Dessutom åker hon runt och håller hopplektioner för ryttare på kvällarna. Hon är en mycket skicklig ryttare och det finns många i Ö-vik som är avundsjuk på henne för det.
Har hon fått hästarna av mig? Nej dom har hon betalat själv.
Har jag som mamma hjälpt henne? Jajemän så mycket jag kunnat men efter att nyss kommit tillbaka efter en 3½ års lång sjukskrivnng så är ju inte sparkontona direkt smäckade.
Är hon lat? Nej men efter alla motgångar 2006 blev hon under en lång period passiv därför att hon inte visste vad hon skulle göra. Precis allt hon tog i gick åt hell och varje gång det såg ut att bli lite bättre hände något nytt t ex bilen gick sönder (minst 10 händelser av samma karaktär på ett halvår), sen hände det en par ordentliga saker som jag inte kan och inte vill berätta om för då utelämnar jag människor som inte ska bli utelämnade.
Har hon något som helst ansvar själv för det som hänt? Självklart har man väl det men för det ska man väl inte behöva bli någon slags driftkucku för hela sverige bara för att någon vill göra sensations TV.
Har hon lärt sig något? Ja det brukar ju vara så att ju jävligare något är desto mer lär man sig. Jag brukar själv se jävliga tider eller dumma investeringar som ovanligt bra och lärorika kurser i livet.
Precis som jag brukar se korkade människor och korkade uttryck som en påminnelse om vilken begåvad människa jag är själv
Mamman