2009-10-01, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Lyxfällan följer alltid samma mönster, börjar bli tröttsamt.
Instämmer, stör mig mest på det första mötet som ALLTID rent tvångsmässigt inleds med dialogen:
Mattias: Lisa, kan du visa mig alla papper?
Charlie: Nils, då kan väl du visa mig runt i huset så länge?
Citera
2009-10-01, 10:47
Medlem
kaxen82s avatar
Glöm inte att alla fall "är det värsta vi har sett".
Citera
2009-10-01, 10:58
Medlem
snurreskvätts avatar
Äh nu är ni lite väl hårda.
Varje fall är ju i princip värre än det andra. Folket blir ju bara konstigare och konstigare.
Förra veckans avsnitt var ett bra exempel på det. Vad var det för miffon? Någon borde ju ringa soc.

Lyxfällan är ett grymt program. Mest för att man själv känner sig så jävla lyckad när man kollar på det
Citera
2009-10-01, 14:38
Medlem
Morgonkrööks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Mest för att man själv känner sig så jävla lyckad när man kollar på det

Citera
2009-10-01, 14:50
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MB-Hasse
Jag menar skulle jag ha ekonomiska problem inte f-n ringer jag "Gösta på Göstas Bil" eller "Elektriske Runar från lokala TV&Video-handeln" Visst har jag förståelse för att det är snabba ryck som gäller men det är ju skillnad i pengar i slutändan.
Sådär känner jag också. Alla prylar i hela huset bara måste säljas på ett oannonserat loppis på något blåsigt och undangömt torg nu direkt.
Det känns som att det viktiga är att tömma huset, inte att få bra betalt. Ibland tror jag att Mattias och Charlie hellre slår sönder den nya platt-tv:n än låter socialfallen behålla den.
Citera
2009-10-01, 15:30
Medlem
Madridsvenskens avatar
Ursprungligen postat av nollpunkten
Är det något sponsors avtal åt något håll som under lättar eller?

Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Nej. Deltagarna, i serien Lyxfällan, besitter många dolda talanger som vida överstiger den övriga befolkningens kapacitet.

Hahaha Överlägset bästa kommentaren i hela tråden!

Den där vidriga bruden i senaste programmet retade jag verkligen upp mig på. Men det blir svårt att i dumhet slå de som hade bränt 700k på skit i ett tidigare program. Ann och Micke i S03E05 var det visst enligt TV3 Play.

Edit: Namn och program
Citera
2009-10-01, 15:56
Bannlyst
ikväll:
Citat:
Ursprungligen postat av Lyfällan
Jessica och hennes pojkvän har ständigt levt över sina tillgångar. Men när nu relationen tagit slut är det Jessica som får ta den svåra smällen: alla deras lån är nämligen i hennes namn.

-Det går inte att konsumera som en överläkare när man är undersköterska! Charlie och Mathias är förtvivlade över Jessicas vansinniga konsumtionsvanor. Hon köper och köper nytt hela tiden. Ständigt helt onödiga grejer. - Vad är habegäret i en ny fritös? Varför köper du en platt-tv och ställer den i garderoben? frågar Charlie.
Citera
2009-10-01, 16:08
Medlem
Cardinalens avatar
Det här kommer bli bra!

Lyxfällan är på topplistan över sevärda program, man känner sig så lyckad!
Citera
2009-10-01, 21:02
Medlem
jambosanas avatar
Men VARFÖR drar Tv3 över varenda jävla gång, jag skiter väl i de där gamla avdankade sportfånarna.

Ge mig wt-tv nu!
Citera
2009-10-01, 21:04
Bannlyst
Sällan superstars går över på tiden
Citera
2009-10-01, 21:06
Medlem
Per asperas avatar
Tre kattkräk...
Citera
2009-10-01, 21:06