Så Små barn som skriver här,En fullmakt eller kontrakt i programmet är helt värdelöst.Det är bara för synes skull. ,programledarna gör inget,alls,allt är redan fixat i förväg har ni inte bättre iq? än att tro att det verkligen går till så här?
och lipa i tv,det gör dom bara för att producenten trycker på rätt knappar,det funkar ungefär som en filminspelning,ett manus
Fast med tanke på att alla deltagare är idioter så faller den här teorin, hmmm... Får nog lura på den ett tag...
haha så sant så sant har säkert sagts 10000tals gånger. alla som är med är ju någon form av sinnes rubbade idioter som inte har blivit äldre än 12år i sinnet typ ingen koll på någonting.
Så Små barn som skriver här,En fullmakt eller kontrakt i programmet är helt värdelöst.Det är bara för synes skull. ,programledarna gör inget,alls,allt är redan fixat i förväg har ni inte bättre iq? än att tro att det verkligen går till så här?
och lipa i tv,det gör dom bara för att producenten trycker på rätt knappar,det funkar ungefär som en filminspelning,ett manus
Hur kan hon ha 15 K brutto när hon är sjuksriven
En undersköterska har väl en max 20 k i månaden
Sen när dom berätta att hon skulle återgå till jobbet så skulel ju inte lönen öka.
Sen var det konstigt att dom hade 1950 000 i lån på huset,Fick det värderat till 2,4 tror jag o sen slängde dom på båtlånet,
Huset måste ju vara belånat mer än 100%.
Hur kan banken tillåta det när han har 2 år kvar att jobba utan sparade pengar....
Var det bara jag som noterade att båda ekonomisnubbarna blivit påfallande feta sen de var med senast? Plufsiga liksom. Är det för att trean sen ska skicka den vidriga Anna Skipper på dem i ett avsnitt av "Du är vad du äter"?
De har tappat stilen helt. Slemmiga frisyrer, feta och klädstilen har urartat helt. Jag föredrar dem helt klart framför förra säsongens programledare, men de kunde sluta se så sluskiga ut.
men fuck 580k inköpspris för 3 år sedan?! Nu 210k dom måste ju ha blivit lurade från första början...nötter synd att inte kronolle fick åka dit! vore en kul vänding av lyxfällan gänget, vända på klacken och sedan visa 30 minuter med upprivna mammor och grinande ungar när stora starka karlar lastar ut hela hemmet in i lastbilar...
Haha, ja det skulle faktiskt vara riktigt härlig underhållning. Människor som lever som kungar fast de inte har ekonomin till det är ju bara sorgliga.
De har tappat stilen helt. Slemmiga frisyrer, feta och klädstilen har urartat helt. Jag föredrar dem helt klart framför förra säsongens programledare, men de kunde sluta se så sluskiga ut.
Hur kan hon vara sjukskriven? Sjukskriven är man om har brutit benet, annars är det bara att jobba. De kan ju odla mer på tomten, potatis, kål, tomater, kanske ett växthus hade varit bättre än en altanmöblering. Kanske lite kaninuppfödning.
Jag förväntar mig att hennes sjukskrivning omgående omprövas. (kanske var det hon som hade problem med alkoholen...) det verkar troligare än att han har det.
Vem är Charlie och vem är Mattias nu igen?
Varför står alltid "brunetten" med mördarblick då och då under programmet. Har ni lagt märke till det? Ser ut som att han ska in i en octagon och slugga ffs
Sen var det konstigt att dom hade 1950 000 i lån på huset,Fick det värderat till 2,4 tror jag o sen slängde dom på båtlånet,
Huset måste ju vara belånat mer än 100%.
Hur kan banken tillåta det när han har 2 år kvar att jobba utan sparade pengar....
TV3 slängde in mellanskillnaden inför hotet att hela programmet gått åt helvete.