Men ärligt talat, visst måste det vara så att TV3 slänger in
en pengabunt om det saknas. Alltså för att få igenom lån och
för att programmet ska få ett lyckligt slut...
Jag menar vem hade velat se Lyxfällan om det hade slutat
med utmätning och att deltagarna i programmet hade blivit
filmade på soc...