Maria ser helt felknullad ut :S
Genetiskt bottenskräp dessa svenne-bananer, inte konstigt att det blir lesbiskt. Naturen har sina sätt att se still att de inte kan föröka sig. Sedan fattar jag inte vänster-lyxlirar-horan heller, hon är ju ändå lite snygg hade hon svårt att få killar?

Eller kanske svårt att få killar att pröjsa dessa fantasisummor?
Hon fick även hjälp med massa skulder efter spelmissbruk. Jag gissar på att brossan får pröjsa rubbet.
Sen står det att banken beviljade hop-baks-lånet, nu har hon fortsatt köpa prylar till sin "flickvän" enligt aftonblatten. Vad säger banken om det? Kommer den som beviljade lånet sparkas från sin tjänst om det visar sig att hon inte kommer kunna betala.
Jag gissar 6 månader -> lesbiskor är separerade -> brossan får ta det mesta, relationen blir naggad i kanten, men brossan kommer betala för henne / stödja henne.
Ska jag vara helt 100 % ärligt tror jag inte horan ens är lesbisk. Hon ser heterosexuell ut. Hon lever lesbiska livet enbart för presenterna och uppvaktningen. Helt sjukt, men det är ju det som är inne här i svenne-banan-landet.
Av mig får avsnittet 2/10. Inte det absolut sämsta avsnittet men nästan deprimerande att se detta genetiska avskrapet.
Jag tycker bättre om lyxfällan i sin normala variant. Gärna familj. Från mellansverige som har det kämpigt på grund av att bägge slösat som fan med sina pengar.