2016-04-08, 13:50
  #14317
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Någonstans känner jag viss sympati för Maria.
En naiv och nykär tjej som förhoppningsvis får upp ögonen för vilken ytlig person Emma-Jennie är.

Vad är det som gör att dom inte kan bo ihop?
Att "tvinga" sin partner att bo på hotell?
Nu efter inspelningen är dom fartfarande ihop, men verkar ha varsin lägenhet på Östermalm.
Hur i helskotta kan de ha råd med det?
Citera
2016-04-08, 15:01
  #14318
Medlem
Stackars brorsan som gick i fällan att gå i borgen. Mer normalt hade väl varit att Marias "flickvän" hade borgat. Och hur kan det komma sig att de har varsin lägenhet?

Jo jag tackar pengarna rullar snabbt från Maria.

Det där förhållandet hon har är väl mer att betrakta som att hon betalar en prostituerad!
Citera
2016-04-08, 16:29
  #14319
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Hur i helskotta kan de ha råd med det?

Ingen aning, bara såg det när jag skummade igenom hennes blogg.

http://finest.se/emmajennie/

Scrolla ner till "Tv speglar inte verkligheten".
Fjärde frågan där, hon skriver visserligen att dom bor ihop men att dom att Maria har en lya på Frejgatan på Östermalm och hon har kvar sin lya i andra ändan av Östermalm.
Citera
2016-04-08, 17:50
  #14320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Ingen aning, bara såg det när jag skummade igenom hennes blogg.

http://finest.se/emmajennie/

Scrolla ner till "Tv speglar inte verkligheten".
Fjärde frågan där, hon skriver visserligen att dom bor ihop men att dom att Maria har en lya på Frejgatan på Östermalm och hon har kvar sin lya i andra ändan av Östermalm.

Golddiggern gör om Vasastan till Östermalm
Vad har hon för diagnos egentligen?
Citera
2016-04-08, 17:55
  #14321
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Ingen aning, bara såg det när jag skummade igenom hennes blogg.

http://finest.se/emmajennie/

Scrolla ner till "Tv speglar inte verkligheten".
Fjärde frågan där, hon skriver visserligen att dom bor ihop men att dom att Maria har en lya på Frejgatan på Östermalm och hon har kvar sin lya i andra ändan av Östermalm.
Det är något som är lurt här. Låter som att de inte riktigt följer planen Marcus och Patrik bestämde åt dem.
Citera
2016-04-08, 18:18
  #14322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Det är något som är lurt här. Låter som att de inte riktigt följer planen Marcus och Patrik bestämde åt dem.
Nej det gör dom inte. Maria fortsätter dessutom att köpa dyra presenter till Emma-Sofie. Så för mig är det uppenbart att dom bara ville vara med i tv.
Citera
2016-04-08, 18:40
  #14323
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej det gör dom inte. Maria fortsätter dessutom att köpa dyra presenter till Emma-Sofie. Så för mig är det uppenbart att dom bara ville vara med i tv.
Stackars brodern bara som gick i borgen för henne.
Citera
2016-04-08, 19:00
  #14324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Stackars brodern bara som gick i borgen för henne.
Jo, det kan man tycka. Frågan är om han gått med på det utan kameror.
Citera
2016-04-08, 19:30
  #14325
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.90-Kleist
Det är något som är lurt här. Låter som att de inte riktigt följer planen Marcus och Patrik bestämde åt dem.
Om dom bara var ute efter tvtid var det riktigt lågt.
Bloggfittan och norrländska har tagit resurser från någon som verkligen behöver hjälp och som uppskattar det typ någon barnfamilj.
Citera
2016-04-08, 19:34
  #14326
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggplutonen
Om dom bara var ute efter tvtid var det riktigt lågt.
Bloggfittan och norrländska har tagit resurser från någon som verkligen behöver hjälp och som uppskattar det typ någon barnfamilj.
Jag tycker alla i Lyxfällan är ansvarslösa idioter. Särskilt de med barn har jag svårt att sympatisera med.
Citera
2016-04-08, 20:11
  #14327
Medlem
Baachs avatar
Förstår inte att flera har negativa kommentarer på Marias utseende. Jag tycker hon är skitsöt broschan är dessutom skithet. Synd bara att han trashat ner sin kropp med en tatuering
Citera
2016-04-08, 20:14
  #14328
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Taskig hy på båda - mycket face-sit där. Allt ihop är ju ljug, det märks lång väg: "Då förstod jag att hon aldrig jobbat som jurist. Hon med så mycket pengar". Schyssta uppspärrade ögon på hon med gomspalt, Maria(?) by the way - affe eller bara mani?

Edit. Hon med gomspalt kommer bli en följetong på psyk, Borderline med mera. Hon är inte lesbisk - hon är förvirrad och sjuk, vet varken ut eller in. Livsfarlig...
__________________
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2016-04-08 kl. 20:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in