Citat:
Ursprungligen postat av
No.90-Kleist
Hur i helskotta kan de ha råd med det?
Ingen aning, bara såg det när jag skummade igenom hennes blogg.
http://finest.se/emmajennie/
Scrolla ner till "Tv speglar inte verkligheten".
Fjärde frågan där, hon skriver visserligen att dom bor ihop men att dom att Maria har en lya på Frejgatan på Östermalm och hon har kvar sin lya i andra ändan av Östermalm.