2008-09-13, 18:30
Medlem
Ludenfittas avatar
Varför skriker jag ibland på cs "Zaidejas Paspaude [p] Migtuka Counter-Strike Network Portalas -= wWw.GoGa.SkyNET.LT =-" ?
Enligt HijackThis har jag inget virus.
Citera
2008-09-14, 12:46
Medlem
Telefonkiosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handske
Men när jag ska joina ett game så står det bara "Server not responding" Vilken jag än väljer... Nån som vet var problemet ligger?

Jag har samma problem, ibland kan jag joina ibland får jag Server is not responding och servern får 2000 ping. Funkar dock att spamma sönder join game eller vänta i ca 5min

Någon som vet hur man fixar detta? har testat instalera om hela steam och CSS
Citera
2008-09-14, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonkiosk
Jag har samma problem, ibland kan jag joina ibland får jag Server is not responding och servern får 2000 ping. Funkar dock att spamma sönder join game eller vänta i ca 5min

Någon som vet hur man fixar detta? har testat instalera om hela steam och CSS

Det där är bara en störd bugg som Steam inte har fixat på flera år. Det brukar försvinna om man startar om CS bara.
Citera
2008-09-14, 14:48
Medlem
Westbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludenfitta
Varför skriker jag ibland på cs "Zaidejas Paspaude [p] Migtuka Counter-Strike Network Portalas -= wWw.GoGa.SkyNET.LT =-" ?
Enligt HijackThis har jag inget virus.
Gå igenom din config, ligger i "cstrike" mappen på din dator, där i kommer du hitta den dära raden bindat till någon knapp.
Skulle jag anta.
Citera
2008-09-14, 16:42
Medlem
springa snabbt

Har precis börjat spela cs. Spelar oftast Gungame.. har en fråga.. hur kommer det sig stt en del är så jäkla snabba på att springa sidledes.. nästan omöjligt att få in en träff ju.. är det en inställningsgrej lr? för min rör sig inte så snabbt..
Citera
2008-09-14, 16:49
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zakk73
Har precis börjat spela cs. Spelar oftast Gungame.. har en fråga.. hur kommer det sig stt en del är så jäkla snabba på att springa sidledes.. nästan omöjligt att få in en träff ju.. är det en inställningsgrej lr? för min rör sig inte så snabbt..
Det är väl s.k. "rysshopp"?
Det brukar vara förbjudet på rätt många servrar.
Citera
2008-09-14, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det är väl s.k. "rysshopp"?
Det brukar vara förbjudet på rätt många servrar.

ok, nu är det inte hopp jag menar direkt utan sidledsförflyttningar som är himla snabba, precis som att man undkommer skotten på nåt sätt..
Citera
2008-09-14, 17:14
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
ok, nu är det inte hopp jag menar direkt utan sidledsförflyttningar som är himla snabba, precis som att man undkommer skotten på nåt sätt..
Det heter rysshopp, men man hoppar inte. Man trycker på shift snabbt på ett speciellt sätt. Kallas även "Duckhopp"
Citera
2008-09-14, 17:16
Bannlyst
Citat:
Året var 1769 när en ryss från Rysslands huvudstad Moskva hoppade på ett sätt som ingen annan gjort förut. Han såg handikappad ut men det hördes inte när han sprang.

Några århundraden senare kom ryssens släktingar på att man kanske kunde göra det på counter-strike också!
Dom experimenterade ett tag och till slut så kom dom på hur dom skulle göra!

Med rysshopp kan man röra sig snabbt, om det inte är rysshopp så har dom förmodligen speedhack eller så är dom helt enkelt jätte snabba!
Citera
2008-09-14, 18:38
Medlem
Armons avatar
Citat:

Om du har ett tungt vapen rör du dig långsammare. Annars kan jag inte komma på något sätt att röra sig snabbare sidledes. Ni som nämner rysshopp, hur tänker ni? Rysshopp gör en inte snabbare på något sätt, bara tystare.
Citera
2008-09-14, 19:08
Awaiting Email Confirmation
Nån som vet vart man kan köpa CS 1.6 nuförtiden?
Mina skivor är borta och tänkte börja pracca lite me några polare...

Dessutom är Steamet bannat, lol
Citera
2008-09-14, 19:23
Medlem
hassanmebyssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
Om du har ett tungt vapen rör du dig långsammare. Annars kan jag inte komma på något sätt att röra sig snabbare sidledes. Ni som nämner rysshopp, hur tänker ni? Rysshopp gör en inte snabbare på något sätt, bara tystare.
Jag vet. Men när man rysshoppar i sidled så ser det ut som om det går snabbare på långt håll. Givetvis så gör det ju inte det, men det ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in