2008-09-05, 21:56
Medlem
Gosegrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
Hallå, alla cs experter, behöver er expertis för följande problem.

Nu är det så att jag sitter på lan och vi är jävligt sugna på cs men INGEN har cs istallerat på datorn. Förut var det väl så att man bara kunde ladda ner Steam och få Counter-Strike fungerande och gratis. Men har de ändrat på det nu?

Kort och gott vi behöver få information om man kan ladda ner Counter-strike gratis och fungerande nånstans, UTAN att behöva ha counter strike installerat redan på datorn.

CS 1.6 och STEAM i ett
http://www.soft32.com/Download/Free/CounterStrike/4-2541-1.html
Men jag har för mig att man måste ha en giltig key i alla fall?
Citera
2008-09-05, 21:57
Medlem
Toyjns avatar
Tjena. Jag hade ett cs acc som jag gjorde för antal år sedan. Hade "Remember password" på login. Idiot som jag är så lät jag en kompis logga in på min dator. Så nu försvann mitt pass och allt jag vet är mitt Account name. Finns det något jag kan göra?
Citera
2008-09-05, 22:05
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toyjn
Finns det något jag kan göra?
Du kan ju alltid återställa lösenordet via mailen.
Om du nu inte kommer ihåg mailen kan du få spelen överförda till ett nytt Steam-konto om du mailar deras kundtjänst och bifogar bilder på produktnycklarna som användes vid registrering av spelen.
Citera
2008-09-05, 22:21
Medlem
Toyjns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du kan ju alltid återställa lösenordet via mailen.
Om du nu inte kommer ihåg mailen kan du få spelen överförda till ett nytt Steam-konto om du mailar deras kundtjänst och bifogar bilder på produktnycklarna som användes vid registrering av spelen.
Mailen har jag ingen aning om vad den var. Kanske köpte det 2002. Inte cdnyckeln heller Är de kört? Måste jag köpa ett nytt nu?
Jag spelade ju senast idag på det accet.
Citera
2008-09-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toyjn
Tjena. Jag hade ett cs acc som jag gjorde för antal år sedan. Hade "Remember password" på login. Idiot som jag är så lät jag en kompis logga in på min dator. Så nu försvann mitt pass och allt jag vet är mitt Account name. Finns det något jag kan göra?
Finns program som kan dekryptera filen där lösenord sparas i.
googla clientregistry.blob decryptor eller något liknande, har du tur fungerar det.
Citera
2008-09-05, 22:53
Medlem
Toyjns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birger_
Finns program som kan dekryptera filen där lösenord sparas i.
googla clientregistry.blob decryptor eller något liknande, har du tur fungerar det.
Tack! Schyst ska prova det. Återkommer!

edit: hittade inget för mig.. Kan jag på något sätt få veta vilken email det var jag reggade mig med?
Senast redigerad av Toyjn 2008-09-05 kl. 23:20.
Citera
2008-09-06, 16:39
Avslutad
kan man bind så att man smyger om man kan hur gör man då
Citera
2008-09-06, 19:54
Medlem
stnmrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hype
kan man bind så att man smyger om man kan hur gör man då
haha what?
Citera
2008-09-06, 20:08
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stnmrk
haha what?
Han undrar om man kan binda "hålla inne shift" till en enskild knapp, samt hur man gör detta om det nu är möjligt.
Citera
2008-09-07, 13:03
Medlem
Chinozos avatar
Here I go!

Jag har flera skärmar, och jag vill göra så här att jag vill kunna spela cs på skärm nummer 1 och göra andra saker på skärm nummer 2.

Visst, det går med small window mode, men jag vill ha stort window.

Några tips?

EDIT : Varje gång jag connectar till en server så får jag typ cl_flushentery
hur fixar jag detta?

Mvh, Chinozo
Senast redigerad av Chinozo 2008-09-07 kl. 13:06.
Citera
2008-09-07, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Han undrar om man kan binda "hålla inne shift" till en enskild knapp, samt hur man gör detta om det nu är möjligt.

haha tack.. är de ingen som vet hur man gör då??
Citera
2008-09-11, 21:24
Bannlyst
Tja, har ett problem med min server lista.. Förut hade jag mobilt bredband och då funkade det väl rätt okej att spela med, nu har jag comhem 10mbit.. jag kan tanka, surfa och refresha steam servers utan problem... Men när jag ska joina ett game så står det bara "Server not responding" Vilken jag än väljer... Nån som vet var problemet ligger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in