2008-08-26, 15:34
Medlem
För er som spelar CZ besök www.zombiecz.se och spela på deras server jag startade nyligen med cz och det tycker jag iaf e roligare än cs....verkar va mindre cheaters
Citera
2008-08-28, 23:33
Medlem
ojns avatar
Ni som undrat vart tråden tagit vägen: Jag vet inte hur fan det gick till, men jag tryckte på fel knapp. Skulle ta bort några få inlägg, men det slutade med att hela tråden försvann.

Kan bara beklaga detta.

/Moderator
Citera
2008-08-29, 01:36
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Ni som undrat vart tråden tagit vägen: Jag vet inte hur fan det gick till, men jag tryckte på fel knapp. Skulle ta bort några få inlägg, men det slutade med att hela tråden försvann.

Kan bara beklaga detta.

/Moderator

Blev lite förvånad när den bara var borta helt plötsligt.
Aja, ordningen återställd.
Citera
2008-08-29, 14:58
Bannlyst
Addon till css

Hej! ja försöker hitta ett addon till min server som gör att folk kan se vem som döda dom och var dom blev träffade och var man träffa den som dödade en. kan nån hjälpa? ja menar så att om ja t.ex blir dödad av nån, o han träffade mej en gång så kommer de upp en ruta när ja dör som säger var ja träffa han och var han träffa mej innan ja dog
Citera
2008-08-30, 20:15
Bannlyst
Tjenare!

Har lagt upp en 1.6 server som är uppe 24/7.

Du måste ha hamachi för att kunna spela eftersom att jag inte kommer åt min brandvägg...

Det är en seriös server med bra hitbox och amx mod x installerat.

Hamachi
https://secure.logmein.com/products/hamachi/list.asp

Name: FlashbackCS
Pass: cs
Citera
2008-08-30, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arebokert
Hej! ja försöker hitta ett addon till min server som gör att folk kan se vem som döda dom och var dom blev träffade och var man träffa den som dödade en. kan nån hjälpa? ja menar så att om ja t.ex blir dödad av nån, o han träffade mej en gång så kommer de upp en ruta när ja dör som säger var ja träffa han och var han träffa mej innan ja dog
Mani heter insticksmodulen... ungeför som amxmodx på 1.6
Citera
2008-08-31, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ojn

Kan bara beklaga detta.

/Moderator

märkte det eftersom att 30 inlägg försvann från mig
Citera
2008-08-31, 00:54
Medlem
Vamoss avatar
Är det någon som har erfarenhet av vilka serverhosts som är bäst när det gäller warserver till source? Bryr mig inte om pris, bryr mig mer om bättre reg, ping osv.
Citera
2008-09-05, 01:17
Medlem
snoopchakkes avatar
Söka clan i IRC?

exakt som rubriken, vilka kanal/er söker man clan i på quakenet?
andra bra kanaler som CS spelare?

Tack på förhand!
Citera
2008-09-05, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoopchakke
exakt som rubriken, vilka kanal/er söker man clan i på quakenet?
andra bra kanaler som CS spelare?

Tack på förhand!

#pcw finns väl? lr typ #pcw.se kanske finns också. Testa dom, och därifrån kan du hitta andra kanaler. Bara att fråga runt.
Citera
2008-09-05, 01:23
Medlem
snoopchakkes avatar
tack

Tack för svar, den minns jag dock.. har för mig de fanns en egen klan sökar kanal..
spelade för 2år sen och börjat igen så jag minns inte..
ingen som har koll om jag har för mig rätt?
Citera
2008-09-05, 21:39
Medlem
Drunkpunks avatar
Hallå, alla cs experter, behöver er expertis för följande problem.

Nu är det så att jag sitter på lan och vi är jävligt sugna på cs men INGEN har cs istallerat på datorn. Förut var det väl så att man bara kunde ladda ner Steam och få Counter-Strike fungerande och gratis. Men har de ändrat på det nu?

Kort och gott vi behöver få information om man kan ladda ner Counter-strike gratis och fungerande nånstans, UTAN att behöva ha counter strike installerat redan på datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in