2007-10-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
ta bort dina fönster

Jag tror inte det bara är fönstrerna.. för vad händer om du delar tillexempel väggarna som är 17 bitar.. jo det blir en halv över där med.. skulle få ta bort allt på bana'n då!
Citera
2007-10-13, 14:05
Medlem
ManicFreedoms avatar
Hej,
När man ska köpa något spel genom STEAM måste man ha något av följande kort.
http://img227.imageshack.us/my.php?image=namnlsrt4.jpg

Vilket av följande ska jag skaffa? Är det gratis och skaffa ett sådant? Är det krångligt att skaffa ett sådant.

Tack för svar på förhand!
Citera
2007-10-13, 14:17
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicFreedom
Hej,
När man ska köpa något spel genom STEAM måste man ha något av följande kort.
http://img227.imageshack.us/my.php?image=namnlsrt4.jpg

Vilket av följande ska jag skaffa? Är det gratis och skaffa ett sådant? Är det krångligt att skaffa ett sådant.

Tack för svar på förhand!

Vet att Mastercard och VISA kostar att skaffa och det lär dom andra korten också göra

men du kan skaffa VISA ung, det är dessutom gratis och är precis som VISA.
Citera
2007-10-13, 14:32
Medlem
ManicFreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Vet att Mastercard och VISA kostar att skaffa och det lär dom andra korten också göra

men du kan skaffa VISA ung, det är dessutom gratis och är precis som VISA.

Och det går även att betala med VISA ung via steam?

Tack för ditt svar föressten.
Citera
2007-10-13, 16:28
Bannlyst
Nan som har lust o lira 3vs3 pcw på cs 1.6?
nan med en server och clan
Citera
2007-10-14, 18:18
Medlem
toK | swes avatar
bästa trådlösa?

Hej på er, kommer i framtiden få köra på trådlöst och undrar om det finns någon här som kan rekommendera en fungerande icke-strulande trådlös lösning. Märke på produkt, lite priser o.s.v. Sitter på 24/1 ..Är det någon som har erfarenhet av cs-spelande via trådlöst får ni gärna kommentera, laggar det omotiverat o.s.v.

tack på förhand!
Citera
2007-10-14, 18:56
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toK
Hej på er, kommer i framtiden få köra på trådlöst och undrar om det finns någon här som kan rekommendera en fungerande icke-strulande trådlös lösning. Märke på produkt, lite priser o.s.v. Sitter på 24/1 ..Är det någon som har erfarenhet av cs-spelande via trådlöst får ni gärna kommentera, laggar det omotiverat o.s.v.

tack på förhand!

Finns ingen trådlös lösning som inte kommer lagga till ibland. Helt enkelt sämre med trådlöst och det kommer inte att funka bra.

Spelar inte så stor roll vad du köper för gear, bara det är inte är värsta lowbudget skiten, då kommer det märkas oerhört mycket.
Citera
2007-10-14, 18:59
Medlem
Wittgensteins avatar
Ställer CS 1.6 automatiskt in sig på att bara använda ena processorhalvan om man har dual nu för tiden?
Citera
2007-10-15, 12:46
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toK

tack på förhand!

Om du använder det modemet så får med från din leverantör så kan jag garantera att du kommer att få massa lagg.
Men det finns speciella routrar som är byggda för spel, t.ex. denna:
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=DLDGL-4300

Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Ställer CS 1.6 automatiskt in sig på att bara använda ena processorhalvan om man har dual nu för tiden?

Ja det gör de, de var problem med detta när 2kärniga processorer va nya men nu är det bara att installera och börja spela =)
Citera
2007-10-16, 13:53
Medlem
klars avatar
Tjena!

För väldigt länge sedan spelade jag väldigt aktivt på www.gamers.nu. Men jag tröttnade på spelet och la av med det.

Men nu har jag blivit rätt så sugen att börja spela igen. Tittade lite på gamers men det verkar ju verkligen suga just nu. Rätt lite servrar kvar + väldigt lite aktiva spelare.

Finns det i dagsläget någon liknande betalsida som folk spelar på och där inte alla är 13år och fuskar?

Tack på förhand.
Citera
2007-10-16, 14:11
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klar
Tjena!

För väldigt länge sedan spelade jag väldigt aktivt på www.gamers.nu. Men jag tröttnade på spelet och la av med det.

Men nu har jag blivit rätt så sugen att börja spela igen. Tittade lite på gamers men det verkar ju verkligen suga just nu. Rätt lite servrar kvar + väldigt lite aktiva spelare.

Finns det i dagsläget någon liknande betalsida som folk spelar på och där inte alla är 13år och fuskar?

Tack på förhand.

tycker det är riktigt synd att gamers börjar försvinna

spelarenan finns ju, fast inte direkt någon betalsida. riktigt schysst folkt när du fått högrank, fast har du lågrank kommer ju alla 13 åringar och fuskare fram
Citera
2007-10-16, 16:17
Medlem
klars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
tycker det är riktigt synd att gamers börjar försvinna

spelarenan finns ju, fast inte direkt någon betalsida. riktigt schysst folkt när du fått högrank, fast har du lågrank kommer ju alla 13 åringar och fuskare fram

ajdå =/ Ingen som har nått tips på några "Vettiga" servrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in