2008-10-25, 01:36
Medlem
Occultuss avatar
Vilka här lirar CS? Jag har börjat lira igen, kör lite pub och en del praccer. Skulle vara kul att lira lite med folk från FB.
Citera
2008-10-25, 01:39
Bannlyst
Jag är elit på att rysshoppa. Anteckna ner det, jag tar er här inne också.
Citera
2008-10-25, 01:46
Medlem
Occultuss avatar
Rysshoppare förtjänar en plats i Skärselden Speciellt jobbigt är det när man spelar mot några på deras server, som rysshoppar. Kan inte kicka eller säga åt dem, bara acceptera läget eller dra själv. Fyfan.
Citera
2008-10-25, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Rysshoppare förtjänar en plats i Skärselden Speciellt jobbigt är det när man spelar mot några på deras server, som rysshoppar. Kan inte kicka eller säga åt dem, bara acceptera läget eller dra själv. Fyfan.

Endast noobs som inte tycker det är bra med rysshopp :P
Citera
2008-10-25, 01:57
Medlem
Occultuss avatar
Nej,, bara noobs som rysshoppar. Därav rysshopp är förbjudet i stora turneringar.
Citera
2008-10-25, 02:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Nej,, bara noobs som rysshoppar. Därav rysshopp är förbjudet i stora turneringar.

Haha skojar du eller? Rysshop är tillåtet i ESWC, som är en av de största turneringarna. Jag skulle kunna leta upp 1000-tals videos där spelare som GeT_RiGhT, zet, ins, SpawN och walle rysshoppar men klockan är mycket och jag orkar inte.

Rysshopp is de shit och till och med eliterna har vant sig vid det. Den enda turneringen jag kan komma där rysshopp inte är tillåtet är G7, vilket iofs inte är en turnering men jag orkar inte sudda ut det där
Citera
2008-10-25, 02:08
Medlem
Occultuss avatar
Har inte checkat HLTV eller hållt mig uppdaterad senaste månaderna, erkänner det. Då måste läget ha förändrats. Får väl godkänna det hela, hmm... Kanske rentav ryssar själv imorgon
Citera
2008-10-25, 02:23
Medlem
Occultuss avatar
FÖr övrigt imponerande vinst av Mouse mot MYM i finalen.
Citera
2008-10-25, 02:33
Medlem
Gosegrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stnmrk
det är näck man trycker in duckknappen i en speciell takt så att man som joggar fram, det är inte helt tyst men ljudet låter helt konstigt, dock så är det borta nu
Som jag misstänkte då. Fan, jag har aldrig fått till de där hoppen hur jag än försökt. En del säger att man ska använda både hoppknappen och duckknappen samtidigt på nåt sätt. Andra säger bara duckknappen. Vilket av dom är det? Tycker det ser så skönt ut när man speccar nån som glider fram så där.
Citera
2008-10-25, 03:34
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosegrisen
Som jag misstänkte då. Fan, jag har aldrig fått till de där hoppen hur jag än försökt. En del säger att man ska använda både hoppknappen och duckknappen samtidigt på nåt sätt. Andra säger bara duckknappen. Vilket av dom är det? Tycker det ser så skönt ut när man speccar nån som glider fram så där.

Bara duckknappen
Du kör först en kort sen en lång duck, i rätt takt så funkar det.

Finns ju också scripts...
Citera
2008-10-27, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosegrisen

Du bindar så att ducka inte bara är bindat till "CTRL" utan även till "MWHEELDOWN". Också drar du lite med scrollen neråt och gör sedan en kort intryckning av CTRL medans du springer och vips så rysshoppar du.
Citera
2008-10-27, 02:08
Bannlyst
Nästan varje gång som jag startar CS så har färgen och storleken på mitt sikte återställts till default, detsamma med knappar som jag har bindat och liknande.
Det är jävligt störigt, vet någon hur jag fixar det?

Även vapen-köpmenyn ändras ofta till den gamla variaten (Endast vit text i kanten av CS) bara jag minimerar CS fort och sedan maximerar det igen..

Börjat bli redigt trött på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in