2008-08-24, 02:48
Medlem
NeXos avatar
Trist att fuska men www.japsclan.com / cs-hacked.com funkar ju.
Citera
2008-08-24, 23:57
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
En liten fråga, jag har tyvärr blivit bannad från Vac server på Steam när jag använde Wallhack, räcker det då att jag köper ett nytt Counter strike Source så kan jag spela igen?

Nej det räcker inte, du måste köpa ett nytt Steam-account, ditt steamID är ju bannat...
Citera
2008-08-25, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonkiosk
Om det där inte är ett virus / trojan som tar över konton så hoppas jag verkligen att du går och dör bakom en sten eller något.

Varför ska ni cheata för? Lär er spela istället för att förstöra för oss som har lagt ner år på detta spel för att bli duktiga
Kan inte spela varje dag som jag gjorde förut så jag fuskar, visste ingen bra anledning men så är det.
Citera
2008-08-25, 09:39
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vamos
Nej det räcker inte, du måste köpa ett nytt Steam-account, ditt steamID är ju bannat...
Köper han ett nytt css så tvingas han automatiskt registrera ett nytt steam acc, eftersom man inte kan ha 2 upplagor av 1 spel på samma ccount.
Citera
2008-08-25, 14:57
Medlem
Telefonkiosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Kan inte spela varje dag som jag gjorde förut så jag fuskar, visste ingen bra anledning men så är det.

Jag spelar inte heller varje dag men det finns något som kallas franska servers

Fact: 90% av alla fransmän suger på CS
Citera
2008-08-25, 15:06
Bannlyst
Citat:

Och ibland brukar jag tycka om att raga sönder på servers så alla ungar börjar grina Här är demo om någon vill se när jag dödar lite folk http://data.fuskbugg.se/skalman01/rage.dem Och jag är newb som använder public-fusk
Citera
2008-08-25, 17:03
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phear

Haha, va? Var det där ett argument ens?
Citera
2008-08-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vamos

Vadå måste köpa, steam accounts är gratis... har du blivit bannad, gör ett nytt steam account, o köp CSS på det, inte på det som blivit bannat.. och förövrigt kan du inte köpa CSS igen på det iaf så, lol då du redan har det.
Citera
2008-08-25, 17:22
Bannlyst
Citat:

sant, men jag tycker ct's 4 gubbe ser ut som en fransman faktiskt.
Citera
2008-08-25, 17:52
Medlem
antagonistens avatar
Counter-strike: Source flyter på fint i fullskärm med upplösningen 1280x1024 och grafikinställningarna på medel/hög.
När jag däremot försöker att spela i window mode hackar det något fruktansvärt, även om jag sänker upplösningen.

Varför?
Citera
2008-08-25, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Counter-strike: Source flyter på fint i fullskärm med upplösningen 1280x1024 och grafikinställningarna på medel/hög.
När jag däremot försöker att spela i window mode hackar det något fruktansvärt, även om jag sänker upplösningen.

Varför?

För att då behöver datorn tänka på mer än en grej samtidigt typ, eller hur man nu ska förklara det
Citera
2008-08-25, 19:05
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
För att då behöver datorn tänka på mer än en grej samtidigt typ, eller hur man nu ska förklara det
TF2 flyter på alldeles utmärkt i window mode med mina vanliga grafik- och upplösningsinställningar, så jag tror nog att det är något fel med själva CS:S.

Edit: Det går väl ändå inte åt mer CPU/minne om man kör spel i window mode?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in