2008-10-19, 01:20
Medlem
Har lite problem med cs.. när jag ska söka servrar kommer det bara upp runt 500 st och det funkar inte att komma in på dom.. latens är hög också ibland.. någon som har en aning om vad som hänt?
Citera
2008-10-23, 17:00
Bannlyst
Mina stats (TAB) är stora?

Efter att steam uppdaterades för mig igår så har folks stats sett helt skumma och fula ut.

Är det såhär för någon annan med? Vet ni någon lösning så att jag får tillbaka det gamla? :/

http://www.afehrm.se/johannes/uploads/o3g5b6.png

EDIT: Fick nyss för mig att jag lirade även igår efter update'en och att det då inte såg ut såhär.
Kan det här vara någon mobbad fil som jag har fått hem när jag har laddat in någon server och som ligger kvar? >.<
Citera
2008-10-23, 17:05
Medlem
zapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Efter att steam uppdaterades för mig igår så har folks stats sett helt skumma och fula ut.

Är det såhär för någon annan med? Vet ni någon lösning så att jag får tillbaka det gamla? :/

http://www.afehrm.se/johannes/uploads/o3g5b6.png

EDIT: Fick nyss för mig att jag lirade även igår efter update'en och att det då inte såg ut såhär.
Kan det här vara någon mobbad fil som jag har fått hem när jag har laddat in någon server och som ligger kvar? >.<

Samma här för mig, fyfan för deras miniuppdatering.. Och när servern byter bana hänger CS för mig.. Oerhört ful statslista!
Citera
2008-10-23, 17:13
Medlem
NeXos avatar
Allt suger sen deras uppdatering, alla servrar kraschar och steam dör för flera stycken...

Det med scoreboard går att fixa genom att skaffa eget scoreboard.
Citera
2008-10-23, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeXo
Allt suger sen deras uppdatering, alla servrar kraschar och steam dör för flera stycken...

Det med scoreboard går att fixa genom att skaffa eget scoreboard.

Hur skaffar man sin egen scoreboard? Länk till någon guide eller liknande. Detta kan jag inte leva med.

Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Samma här för mig, fyfan för deras miniuppdatering.. Och när servern byter bana hänger CS för mig.. Oerhört ful statslista!

Min polare berättade nyss för mig att hans CS hänger sig när servern bytar map också.
Jag har dock inte kört på någon server som har bytat map änsålänge.
Men updaten verkar bara sneknullad och jävlig..
Citera
2008-10-23, 17:26
Medlem
Kan ju sitta och bidra med mitt eget lilla fusk kallat, dxzaim.

Det är ett s.k tracehack och en hexedit av seren1ty r5, det är inte VAC2 proof men det finns tydligen inte ett endaste aimbot som är bättre än det. Syns inte på reccs och spectators.

http://www.speedyshare.com/210328774.html

Beklagar för speedyshare men alla andra FTP's är antingen sega eller nere.
Citera
2008-10-23, 17:51
Medlem
Scottmajss avatar
Vad har hänt med rysshoppen?:S när jag "ryssar" så blir det hela tiden dubbelstep istället för ett step någon som vet något om saken?
Citera
2008-10-23, 18:09
Medlem
stnmrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Kan ju sitta och bidra med mitt eget lilla fusk kallat, dxzaim.

Det är ett s.k tracehack och en hexedit av seren1ty r5, det är inte VAC2 proof men det finns tydligen inte ett endaste aimbot som är bättre än det. Syns inte på reccs och spectators.

http://www.speedyshare.com/210328774.html

Beklagar för speedyshare men alla andra FTP's är antingen sega eller nere.

så det passar att release'a fusk när dem inte längre funkar?
Citera
2008-10-23, 18:15
Medlem
stnmrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scottmajs
Vad har hänt med rysshoppen?:S när jag "ryssar" så blir det hela tiden dubbelstep istället för ett step någon som vet något om saken?
ny update = inget "rysshopp"
fan va glad jag är
Citera
2008-10-23, 18:21
Medlem
Gosegrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stnmrk
ny update = inget "rysshopp"
fan va glad jag är
Vad är rysshopp? Är det de där hjättehoppen vissa spelare kan få till? De liksom studsar fram i höga hopp, snabbare än vad man kan springa?
Citera
2008-10-23, 18:31
Medlem
stnmrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosegrisen
Vad är rysshopp? Är det de där hjättehoppen vissa spelare kan få till? De liksom studsar fram i höga hopp, snabbare än vad man kan springa?
det är näck man trycker in duckknappen i en speciell takt så att man som joggar fram, det är inte helt tyst men ljudet låter helt konstigt, dock så är det borta nu
Citera
2008-10-23, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scottmajs

Jag kan fortfarande rysshoppa men man måste göra rysshoppen fortare. Så det låter inte längre som att man är precis lika långt borta som det har låtit förut.
Men rysshopp fungerar ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in