2008-07-19, 01:19
Medlem
el_gille_negros avatar
Jag har för mig att det är så för det funkar ju iaf om man skall gö tvärt om
Citera
2008-07-19, 01:26
Medlem
Mattelols avatar
Fan.

Har då klantat till mig och blivit bannad från samtliga VAC - servrar och undrar då om detta problem kan återgärdas genom att köpa ett nytt steamkonto eller är det permanent IP - ban som gäller?
Citera
2008-07-19, 01:26
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Har då klantat till mig och blivit bannad från samtliga VAC - servrar och undrar då om detta problem kan återgärdas genom att köpa ett nytt steamkonto eller är det permanent IP - ban som gäller?

De går på konto, så bara köpa nytt.
Citera
2008-07-19, 01:28
Medlem
k0das avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
razer copperhead ?
razer magma / chamelon ?
usha, aldrig, aldrig mer razmus, för ömtåliga, för opraktiska och för obekväma, sattsa på steelseries eller LGs G/MX möss, sköna, snabba, billiga.
Citera
2008-07-21, 15:24
Medlem
jaskows avatar
Behöver hjälp!

Tjenare!
Jag behöver veta hur dålig en dator kan vara för att spela CS 1.6.
Min lilla lillebror vill spela lite med mig och jag tänkte hitta någon begagnad surf, film och CS-dator åt honom!

Vet att det inte kräver så mycket, men vad är lägsta tänkbara alt. rekomenderade systemkravet för CS 1.6?

Dvs. Processor, grafikkort (MB på grafik?) etc etc.

Tacksam för hjälp!
Citera
2008-07-21, 15:50
Medlem
babbiss avatar
hallåå!! ja vil sjuta hs, hur ska jag göra de?? jag tkr det er svårt me cs ibland, ifl med hs. snela hjelp!!
Citera
2008-07-22, 00:51
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MINI_87
Hej hej.

Jag är en relativt Ny gammal CS spelare spelade år 2002 en del och har sedan ett flertal år inte spelat så jag saknar patcher och liknande.

Jag installerade CS på nytt nu i helgen från min orginal box som jag har (tror det var 2002) och den påpekar att jag behöver uppdatera men jag lyckat tame fasiken inte få det uppdaterat.

Detta är boxen jag har.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=8054

är denna för gammal för att en kunna spela på eller går det att fortsätta spela på denna ?.

P.s Har dock bara instalerat CS skivan.
Det kommer antagligen att stå duplicated cd-key när du ska regga på steam, när steam var nytt kunde man ringa till Interactive tror jag det var, och få en ny cd-key. Men jag tvivlar på att det fungerar fortfarande.
Citera
2008-07-22, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaskow
Tjenare!
Jag behöver veta hur dålig en dator kan vara för att spela CS 1.6.
Min lilla lillebror vill spela lite med mig och jag tänkte hitta någon begagnad surf, film och CS-dator åt honom!

Vet att det inte kräver så mycket, men vad är lägsta tänkbara alt. rekomenderade systemkravet för CS 1.6?

Dvs. Processor, grafikkort (MB på grafik?) etc etc.

Tacksam för hjälp!
brukade lira på en skruttiga gammal 400mhz 128mb~ ram och 64mb grafikkort datorn var rejält gammal
Citera
2008-07-22, 01:21
Medlem
Avstängdas avatar
Vilken mus är bäst till en vänsterhänt?
Citera
2008-07-22, 13:04
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirrebosna
whiskeyhornan.se har utmärkta servrar, trevligt folk och hög klass!

Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
http://www.gubbz.se/

Där har du en server för dig otroligt trevligt folk och det är knappt några fuskare där.

Okej, jag har nu varit inne på båda. Gubbz lämnade jag efter fem minuter. Admins satt och svor som borstsbindare i mickarna, sedan bannade de en kille som svor en gång i chatten.

Whiskeyhornan var däremot kanon. Hittade även en server som kallade sig GOS. Trevlig, fast med lite skumma regler kanske (om man har mer än 2:1 i kill/death-ratio så får man bara ha pistoler minus deagle).

Tror hur som helst att jag börjar bli för gammal för CS. Det är kul när man spelar över lan på jobbet (helst då efter arbetstid med en öl vid datorn), eller mot bottar, men "public" känns inte lika upphetsande nu för tiden.
Senast redigerad av Wittgenstein 2008-07-22 kl. 13:39.
Citera
2008-07-22, 13:18
Medlem
krollees avatar
Vi borde ha en helt egen liten fbserver. Någon med bra internet kanske känner sig manad?
Citera
2008-07-22, 13:30
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avstängda
Vilken mus är bäst till en vänsterhänt?

Har en razer diamondback, den är inte böjd åt något håll. Jag höger hänt och knapparna är omprogrammerbara så ser inga problem att använda den som vänsterhänt.

EDIT: Egen fb-server har det väl varit snack om... jag vet inte hur många gånger. Intresset brukar vara svalt efter några dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in