2007-09-26, 20:28
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
har hört att det ska komma nåt som heter cspromod, nån som vet hur det är med det?
När jag besökte siten för någon vecka sedan stod det att det skulle släppas innan månadens slut...
Det finns f.ö. en hel tråd om CS Promod här på Flashback.
Citera
2007-09-26, 21:11
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
När jag besökte siten för någon vecka sedan stod det att det skulle släppas innan månadens slut...
Det finns f.ö. en hel tråd om CS Promod här på Flashback.

men går inte att söka i forumet
Citera
2007-09-27, 16:51
Medlem
Zairas avatar
vilka filer kan man pilla med om man vill att vissa inställningar ska vara förinställda när man lägger upp server, t ex mp_limitteams och sånna ?
Citera
2007-09-27, 20:26
Medlem
efter senaste updaten av steam har en del grejer i mitt steam blivit på holländska(wtf!!??)vet någon varför det har blivit så, har ändrat om i inställningar till svenska men det är ändå kvar.
Citera
2007-09-27, 21:30
Medlem
Hej!
Har startat en Counter-Strike 1.6 server och undrar om ni har tips mycket bra och "roliga" plugins? Så några tips?

Sen så skulle jag kunna vilja ändra mellan att ha "Amx-pluginserver" och en PCW-server (inga AMX)? Kan man på något sätt fixa så att den laddar en annan config istället för den som man har Amx på?

mvh
Karlstrand
Citera
2007-09-28, 06:53
Medlem
Jag har startat en egen CS 1.6 server och skulle gärna vilja kunna ändra mellan att ha "Amx-pluginserver" och en PCW-server (inga AMX)? Kan man på något sätt fixa så att den laddar en annan config istället för den som man har Amx på?
Kan man på något sätt stänga av AMX, men ett knapptryck i CS?

mvh
Karlstrand
Citera
2007-09-28, 16:30
Medlem
Fina Gubbens avatar
Gaaah! Förbannade spel!!! Funkar inte att ansluta till en enda server! Igår funkade det helt normalt, sen spelade jag inte på några timmar och när jag skulle sätta igång det igen så connectar cs till spelarenans server. Kommer in och slängs ut igen (är inte premium medlem). Men när jag sen försöker på en annan server så kan cs inte ens skapa en förbindelse med server (Server couldn't connect to server).

Idag var det samma fel. Kom in på spelarenan, slängdes ut och nu funkar det inte att connecta!

Funkar inte ens att söka på andra servrar. Kommer endast upp 1-3 servrar som verkar vara crackade, kan inte ens ansluta till dessa servrar.

Har orginal CS med ett account som är "In good standing". Vad kan felet bero på? Någon som vet?
Citera
2007-09-28, 18:22
Medlem
Hjälp!! Snälla! =)

Problem: När jag loggar in på Steam och trycker på refresh så kommer det en massa servrar fram, helt normalt.

Men mitt problem är när jag försöker joina en server, när jag trycker på join knappen så händer inget, pingen åker up till 1000-2000 på servern jag försöker joina och sen slutar internet på endast min dator att fungera, jag kan inte surfa på internet eller något. Men jag har fortfarande kontakt med steam eftersom jag kan refresha servrarna helt utan problem.

Det första ni tänker är antagligen att jag försöker joina servrar som har extremt hög ping, men så är inte fallet, många servrar har bara 15-25 ping.

Hjälp uppskattas väldigt mycket!

Tack!
Citera
2007-09-28, 19:55
Medlem
Går det att ändra vart man vill att spelen ska sparas i steam ?
Det börjar bli fullt på partitionen.

-Hatefury frågar.
Citera
2007-09-28, 20:00
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefury
Går det att ändra vart man vill att spelen ska sparas i steam ?
Det börjar bli fullt på partitionen.

-Hatefury frågar.
Nej.
Citera
2007-09-28, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Nej.

Men snopp,Åååh då får jag ta bort det och installera om det..*stön*

Tack för snabbt svar iallafall =)
Citera
2007-09-28, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlstrand
Problem: När jag loggar in på Steam och trycker på refresh så kommer det en massa servrar fram, helt normalt.

Men mitt problem är när jag försöker joina en server, när jag trycker på join knappen så händer inget, pingen åker up till 1000-2000 på servern jag försöker joina och sen slutar internet på endast min dator att fungera, jag kan inte surfa på internet eller något. Men jag har fortfarande kontakt med steam eftersom jag kan refresha servrarna helt utan problem.

Det första ni tänker är antagligen att jag försöker joina servrar som har extremt hög ping, men så är inte fallet, många servrar har bara 15-25 ping.

Hjälp uppskattas väldigt mycket!

Tack!

Någon som vet? Snälla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in