2008-01-20, 22:40
Medlem
h0lles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vamos
Har installerat CS:S igen och börjat spela igen.. Sist så hade jag det så att när man scrollade så bytte man vapen direkt men nu är det så att jag scrollar o sen måste jag trycka för att byta till vapnet.. någon som vet hur man ändrar?

prova hud_fastswitch (funkar kanske bara på tangenterna 1,2,3 osv)

eller prova "bind mwheelup slot2"
"bind mwheeldown slot3"

inte hundra på att det funkar i cs:s men du kan ju alltid testa.
Citera
2008-01-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bungie
Kan ingen här på flashback lägga upp en flashbackserver?!

Med ett lösenord som endast vi vet? Vore skoj att spela med människor härifrån så man vet att man kör med personer över 18 och inte äckliga fransmän eller småbarn som skriker i micken.

Finns nog en hel del personer under 18 även på detta forum (kanske speciellt i cs-tråden? ). Men annars finns det ju en hel trevliga publics där medelåldern håller en något högre nivå.
Citera
2008-01-20, 23:31
Medlem
Vamoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0lle
prova hud_fastswitch (funkar kanske bara på tangenterna 1,2,3 osv)

tack, funkade bra det
Citera
2008-01-21, 02:50
Medlem
St_Louiss avatar
Behöver hjälp

Behöver hjälp. Har instalerat steam på min nya laptop. Tankat 1.6 och börjat lira. Men man kan bara skjuta med vänster handen. Försöker att byta till höger både i spelet genom att klicka på H sen ändra samt ute i options och gå in på advanced iställningar. Men den byet inte. Hur gör man. Behöver snabba svar, rycker in i lumpen om några dar. Gärna PM.
Tack på förhand.
/St_Louis
Citera
2008-01-21, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bungie
Kan ingen här på flashback lägga upp en flashbackserver?!

Med ett lösenord som endast vi vet? Vore skoj att spela med människor härifrån så man vet att man kör med personer över 18 och inte äckliga fransmän eller småbarn som skriker i micken.

Vore en skitbra idé fan!
Citera
2008-01-21, 16:15
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St_Louis
Behöver hjälp. Har instalerat steam på min nya laptop. Tankat 1.6 och börjat lira. Men man kan bara skjuta med vänster handen. Försöker att byta till höger både i spelet genom att klicka på H sen ändra samt ute i options och gå in på advanced iställningar. Men den byet inte. Hur gör man. Behöver snabba svar, rycker in i lumpen om några dar. Gärna PM.
Tack på förhand.
/St_Louis

Du råkar inte köra software i video inställningar? Minns att du enbart kan köra med vänster hand i software mode.
Citera
2008-01-21, 17:31
Medlem
St_Louiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Du råkar inte köra software i video inställningar? Minns att du enbart kan köra med vänster hand i software mode.
Vad är skillnaden med software-mode samt dom andra?
Citera
2008-01-23, 14:46
Medlem
soft är inte lika bra :P, du med inte det modärna G-kortet, kan bara köra soft.

Själv har man lirat cs i kanske 3 år fast gått över nästan helt till wow, kan säga båda är beroende framkallande:P
Citera
2008-01-23, 14:56
Medlem
jerpes avatar
lirade css för någon dag sen på en server där man kunde ha jetpack, å då råkade jag binda "q" till den.. så nu kan jag inte använda q till å byta vapen..

Vet att de ska gå att ändra men vet inte vart.
Citera
2008-01-23, 16:14
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St_Louis
Vad är skillnaden med software-mode samt dom andra?

Förutom att grafiken blir otroligt snyggare, så kan du knappa in några kommandon i consolen så får du som WH.

Citat:
Ursprungligen postat av jerpe
lirade css för någon dag sen på en server där man kunde ha jetpack, å då råkade jag binda "q" till den.. så nu kan jag inte använda q till å byta vapen..

Vet att de ska gå att ändra men vet inte vart.

Borde vell gå att ändra i inställningarna? Funkar i alla fall prima ballerina i 1.6
Citera
2008-01-23, 18:29
Medlem
Edit: Någon hann före...
Citera
2008-01-29, 16:11
Medlem
Fuskfria servers?

Tycker CS 1.6 har ballat ur helt gällande fuskare, admins som inte bryr sig, folk får fuska hur fan som helst, dag som natt... så jävla trött på det. Oftast renderar det i en liten kick eller inget alls. Sällan permbann eller att någon admin speccar. Har urartat helt, inte kul att spela längre.

Till och med de servrar jag spelat på innan som jag tyckt varit bra lirar det admins dag som natt men ingen bryr sig.

Kan ni ge mig tips på servrar där det inte fuskas så mycket och där fuskare hålls undan ordentligt med permbann osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in