Några frågor från en noob kommer här! Har lirat CS:S i några veckor nu och fastnar alltjämt på DM-servrar. Nu är det så att jag ogillar AWP något fruktansvärt och jag vill gärna att lagen spawnar på ett ställe och inte att alla spelare spawnar sporadiskt runt hela banan. Min fråga nu är om någon har bra rekommendationer av servrar som passa in på min krav? Sen undrar jag lite vad som hänt med 1.6? Är det fortfarande stort?
Vad jag vet så finns det ingen deathmatch mod som gör så att laget spawnar på samma ställe hela tiden. Vore lite väl lätt att bara stå i motståndarnas spawn och bara döda då.
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Hur får jag ner pingen under 70? Använder för tillfället ett mobilt bredband 7 megabit får ut ungefär 2,45. och kommer bara in på Ryska/polska servers, då jag blir kickad från de svenska Public pga för hög ping.
Vad jag vet så finns det ingen deathmatch mod som gör så att laget spawnar på samma ställe hela tiden. Vore lite väl lätt att bara stå i motståndarnas spawn och bara döda då.
Nej.
En sådan mod finns, lirade just på en sån server. Tyvärr kör ju typ hälften med AWP vilket gör hela upplevelsen rätt frustrerande!
Min polare som kör windows 7 crackar version har svårt att prata i skype medans han spelar. Kan endast få fram ljud när han står stilla. Någon som varit med om någonting liknande? ( Och fixat det?)
CSPromod hänger sig; kan inte connecta till servers!
Som topic, varje gång jag försöker connecta till en server så hänger sig spelet, det slutar att fungera.
Jag har installerat HL2, Source SDK Base 2007, jag har också dubbelkollat att CSP är installerat korrekt osv. Jag har virussökt, stängt av brandväggen när jag spelar, startat om både datorn och Steam. Trots allt detta verkar ingenting fungera, känns som att jag testat allt. Testat in-game massa saker också, som att byta upplösning osv.
Har även låtit det stått och "laddat" i 10 min utan resultat, kört i windowed mode, är helt lost...
Någon som haft samma problem och vet hur jag löser detta?
Någon som har något fusk som är VAC(2)-proof?
Lol jag kommer ihåg förut, jag joinade en server på ca 25 spelare. jag gick in med fusk(aimbot,speedhack) och dödade alla. Jag lyckade tömma nästan hela servern, för ingen vill köra med en fuskare, men det var en nörd som vägrade att gå ut
Goda tider
Hur får jag ner pingen under 70? Använder för tillfället ett mobilt bredband 7 megabit får ut ungefär 2,45. och kommer bara in på Ryska/polska servers, då jag blir kickad från de svenska Public pga för hög ping.
Är det möjligt med ett mobilt bredband?
Du kan få ner pingen genom att ändra din cl_cmdrate
Minns inte vilket värde du ska ändra till mej, tror du ska ha så lågt som möjligt för att pingen ska sjunka.