2014-01-23, 19:43
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Var på profilen?

Exempel:
Citat:
http://cdn.steamcommunity.com/public/images/badges/02_years/steamyears1002_54.png
Years of Service
500 XP

Håll musen där över, så ser du exakta datum. Dvs på din STEAM Profil, inte inne på csgo
Citera
2014-01-23, 19:48
Medlem
Fallmans avatar
Mitt CSGO tuggar sönder mitt grafikkort tror jag, den kör slut och jag antar att mitt grafikkort blir för varmt..

går det lösa utan massa fläktar? Kanske sänka några inställningar? vilka?
Citera
2014-01-23, 23:56
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Mitt CSGO tuggar sönder mitt grafikkort tror jag, den kör slut och jag antar att mitt grafikkort blir för varmt..

går det lösa utan massa fläktar? Kanske sänka några inställningar? vilka?

Vad menar du? Börjar det hacka och ha sig för dig så kan det likaväl vara processorn. Men enklast är ju att helt enkelt rengöra från damm då det isolerar en hel del och gör så att fläktarna inte kan flytta någon luft/värme från värmespridarna = kass kylning.

Det skall gå med stockkylning om man inte överklockar, även utan chassifläktar.
Citera
2014-01-24, 15:19
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Vad menar du? Börjar det hacka och ha sig för dig så kan det likaväl vara processorn. Men enklast är ju att helt enkelt rengöra från damm då det isolerar en hel del och gör så att fläktarna inte kan flytta någon luft/värme från värmespridarna = kass kylning.

Det skall gå med stockkylning om man inte överklockar, även utan chassifläktar.

Ska forma burken och rengöra burken..

När man tar upp aktiviteshanteraren innan den typ kraschar,så ser man att Csgo drar helt sjukt mkt under processer där..

Så felet kanske ligger i kylningen då? Ska kika
Citera
2014-01-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ska forma burken och rengöra burken..

När man tar upp aktiviteshanteraren innan den typ kraschar,så ser man att Csgo drar helt sjukt mkt under processer där..

Så felet kanske ligger i kylningen då? Ska kika

Om det kraschar när du har det alt-tabbat så är det fixat nu. Att det cs bara tuggar upp allt ram innan det dör dvs.
Citera
2014-01-24, 16:51
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Om det kraschar när du har det alt-tabbat så är det fixat nu. Att det cs bara tuggar upp allt ram innan det dör dvs.

Seriöst? Ser att det har kommit en patch igår.. Men kan du citera ut det du precis säger? finner ej...
Citera
2014-01-24, 17:04
Medlem
Citat:
Seriöst? Ser att det har kommit en patch igår.. Men kan du citera ut det du precis säger? finner ej...

"Fixed an alt-tab related memory leak." Det är typ den andra raden

http://steamcommunity.com/games/CSGO/announcements/detail/1769088494577248580
Citera
2014-01-24, 17:51
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
"Fixed an alt-tab related memory leak." Det är typ den andra raden

http://steamcommunity.com/games/CSGO/announcements/detail/1769088494577248580

Grymt! har provspelat en timme utan varken lagg eller att det stängs ned, tack Steam! och även dig som visade detta
Citera
2014-01-24, 18:56
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Grymt! har provspelat en timme utan varken lagg eller att det stängs ned, tack Steam! och även dig som visade detta

Där ser man! Själv så låste sig mitt spel (CS:GO) igår och vägrade att tabbas upp igen. Sedan lyckades jag dra på mig en BSOD med för första gången på åratal :P Misstänker att ASUS har varit lite för frisk med överklockningen på mitt "TOP" kort.
Citera
2014-01-24, 22:55
Medlem
Citat:

Jag spelar med fullscreen windowed, så jag har aldrig upplevt problem med krascharna alla andra verkar lida av. Skönt att det löste sig för dig nu!
Citera
2014-02-05, 12:35
Medlem
Hej!

Har ett konto på CS:Go där jag bara surfar och ett vanligt som jag spelar seriöst på.
Jag bytade över min kniv till mitt surfkonto via ett Trade Offer och sen blev jag VAC-bannad inne i ett game för att jag använde något detected AutoBhop och kan därför inte byta mina CS:Go items.
Finns det något sätt att "bypassa" detta och byta bort kniven? Bryr mig inte om VAC-bannan men vill gärna ha tillbaka kniven. Tack på förhud!
Citera
2014-02-09, 12:58
Medlem
Fallmans avatar
Hur får man trading cards? Går det att köpa? Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in