2010-12-08, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Näe, har kollat i keyboardinställningarna. Det går inte att binda pause. Tycker allting är väldigt skumt.

keyboard inställningarna ? Har du kollat i din config och userconfig om det ligger bindat där någonstans ?
Citera
2010-12-09, 16:03
Bannlyst
God dag kamrater!
Jag pallar inte läsa igenom alla 300 sidorna i den här tråden och jag fick inte fram någonting på sökfunktionen. Så jag slänger ut frågan direkt istället;

Ska jag använda Half-life 1 eller Half-life 2 när jag ska spela CS 1.6 ?

Tackar.
Citera
2010-12-09, 16:12
Medlem
Karbunkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveGustav
God dag kamrater!
Jag pallar inte läsa igenom alla 300 sidorna i den här tråden och jag fick inte fram någonting på sökfunktionen. Så jag slänger ut frågan direkt istället;

Tackar.

Förr användes Half-Life 1. Nu tror jag att det är ett separat, Counter-Strike anthology: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=104549
Citera
2010-12-09, 16:21
Medlem
JAG ÄR UNIKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreveGustav
God dag kamrater!

Tackar.
Smidigat är att köpa CS genom Steam. Snabbt och billigt!
Citera
2010-12-09, 17:10
Bannlyst
Ok man laddar ner det via nätet direkt? Låter ju faktiskt bra det..
Jag tänkte köra på min bärbara dator Är gammal cs nörd men har inte lirat på 5 år..
Borde funka att köra lite hobbyspel på den bärbara.

Tack för tipset, jag har förstått att det inte går att ladda ner halflife och cs 1.6 längre.. Alltså som torrent?
Citera
2010-12-13, 01:55
Medlem
Tja, jag har ett problem med mitt cs. det vill inte sträcka ut sig så jag får svarta kanter in game, och beroende på min valda upplösning så tar det upp mer och mindre plats på skärmen, typ 640 blir skitlitet men svart runt omkring överallt, och 1600-900 ( max på min laptop ) är det fullt på skärmen.
Har ati radeon mobility 4650 HD och har kollat överallt :s behöver hjälp xd haft det och spelat på widescreen länge nu men hur elite e det liksom :P

Detta kanske kom upp innan jag skrivit det men orkade inte läsa 300 sidor sry pojkar^^
Citera
2010-12-13, 02:25
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addelini
Tja, jag har ett problem med mitt cs. det vill inte sträcka ut sig så jag får svarta kanter in game, och beroende på min valda upplösning så tar det upp mer och mindre plats på skärmen, typ 640 blir skitlitet men svart runt omkring överallt, och 1600-900 ( max på min laptop ) är det fullt på skärmen.
Har ati radeon mobility 4650 HD och har kollat överallt :s behöver hjälp xd haft det och spelat på widescreen länge nu men hur elite e det liksom :P
Det är så på vissa laptops, de kan inte köra annat än skärmens native. Varför ville du köra lägre upplösning nu igen?
Citera
2010-12-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Det är så på vissa laptops, de kan inte köra annat än skärmens native. Varför ville du köra lägre upplösning nu igen?

Jag hade inte det när jag hade windows vista, nu har jag win 7.
för att det är jobbigt med widescreen formatet och dom svarta kanterna. vill kunna ha möjligheten att köra utan dom
Citera
2010-12-13, 12:47
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Jag hade inte det när jag hade windows vista, nu har jag win 7.
för att det är jobbigt med widescreen formatet och dom svarta kanterna. vill kunna ha möjligheten att köra utan dom
Kolla så att det inte är inställt i 16:10/16:9 beroende på vad du har på skärmen...kanske?
Citera
2010-12-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Kolla så att det inte är inställt i 16:10/16:9 beroende på vad du har på skärmen...kanske?

hur kollar jag det? finns inget på videoinställningarna på Cs iaf
Citera
2010-12-13, 13:03
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:

Detta kanske kom upp innan jag skrivit det men orkade inte läsa 300 sidor sry pojkar^^
Fick det problemet när jag uppdaterade drivrutiner till G-kortet.. Testa att ladda ner några äldre kanske?
Citera
2010-12-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Fick det problemet när jag uppdaterade drivrutiner till G-kortet.. Testa att ladda ner några äldre kanske?
kan jag allt testa! har inte tänkt på det vet inte hur jag hittar det dock. och skulle gärna vilja hitta en version som stödjer open gl också för det går inte att spela på nu... d3d blir så jäkla ljust
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in