2011-01-19, 16:17
Medlem
drakfelt1337s avatar
Min kompis löste det!!! Han tog bort "gamemenu.res" och så var den väck! Stort tack till Jesper
Citera
2011-01-19, 16:20
Medlem
Karbunkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakfelt1337
Har inte den filen
Kanske den har bytat namn, jag har dessa filer i resource: loadingdialogvac, loadingdialognobanner, loadingdialog, gamemenu och mappen "images".

Skulle det inte kunna vara "gamemenu"? Men vill inte bara radera det

Ta bort (töm inte papperskorgen) > reboota steam > starta och se om det är kvar. Om det är kvar så går du bara till papperskorgen och återställer filen så den hoppar tillbaka till mappen.

EDIT: Såg att du fått bort det.
Citera
2011-01-19, 16:26
Medlem
drakfelt1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbunkle
Ta bort (töm inte papperskorgen) > reboota steam > starta och se om det är kvar. Om det är kvar så går du bara till papperskorgen och återställer filen så den hoppar tillbaka till mappen.

EDIT: Såg att du fått bort det.

Tack i alla fall
Citera
2011-01-19, 17:02
Medlem
Jag och en polare har nu installerat följande: http://thepiratebay.org/torrent/3304198/Counter_strike_Non_steam_CS_1.6

Men vi hittar varandra inte. Skall man skriva in något i console, i sådana fall vad?

Undrar även vad man skall skriva in så att lagen kan vara ojämna, så att två spelare kan spela mot tex. 10 bot'ar.

Att tillägga är att vi spelar över hamachi.

Tack på förhand.
Citera
2011-01-19, 17:17
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4gg3
Jag och en polare har nu installerat följande: http://thepiratebay.org/torrent/3304198/Counter_strike_Non_steam_CS_1.6

Men vi hittar varandra inte. Skall man skriva in något i console, i sådana fall vad?

Undrar även vad man skall skriva in så att lagen kan vara ojämna, så att två spelare kan spela mot tex. 10 bot'ar.

Att tillägga är att vi spelar över hamachi.

Tack på förhand.
mp_limitteams 0
mp_autoteambalance 0
Citera
2011-01-19, 19:47
Medlem
WestHammers avatar
Hej, jag har ett problem. jag laddade ner counter strike 1,6 från mediafire och allt funkade fint. men sedan när jag gick in på grafikinställningar och ändrade till screen resolution 1600 x 1200 så kom hakade hela spelet upp sig, så jag startade om spelet men då kom det upp en ruta där det stor ''input signal out of range'' kan någon snälla hjälpa mig att lösa problemet?
2011-01-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag har samma!!

Läs mitt inlägg här

https://www.flashback.org/sp28021219

Hjälp sökes!

Gå in i cstrike mappen, och kolla om din config.cfg är skrivskyddad(högerklicka>egenskaper). Är den det, så kryssa ur skrivskyddsrutan, in i cs och binda om knappen(bind "z" "radio1", och bind "x" "radio2").
Citera
2011-01-19, 20:35
Medlem
tjena, har problem nu.. Va inne på nån jävla mööög server o nu bara spammar den massa skit link till nån sida.. hur får man bort de? :/:/
Citera
2011-01-19, 20:57
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miXe.
Gå in i cstrike mappen, och kolla om din config.cfg är skrivskyddad(högerklicka>egenskaper). Är den det, så kryssa ur skrivskyddsrutan, in i cs och binda om knappen(bind "z" "radio1", och bind "x" "radio2").

Den var inte skrivskyddad, och såhär ser mina binds ut för aktuella knappar.

Citat:
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
Citera
2011-01-20, 01:13
Medlem
Kafes avatar
Fan varje gång man stänger Cs så kommer det alltid upp en ruta om nyheter inom Steam. Kan man stänga av det så den aldrig kommer upp igen?
Citera
2011-01-20, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demorz
tjena, har problem nu.. Va inne på nån jävla mööög server o nu bara spammar den massa skit link till nån sida.. hur får man bort de? :/:/

Du skriver "unbind all" i consollen, dock så försvinner dina egna text binds, alt bind till scrollen men det är bara att binda igen.
Citera
2011-01-22, 09:58
Medlem
Tjena!
Kommer ihåg för några år sedan när man spelade 1.6 att det fanns två commands man kunde skriva in på konsol för att få "wh". Jag och kompisen snackade om det idag, och jag blev intresserade av att veta om det fortfarande funkar. Har för mig att det ena man skrev in var "developer 1", så att själva texten kom upp. Detta "wh" innebar alltså att höll man på en punkt på mappen ökade ett visst siffervärde som stod på developer för att det var fler ljusobjekt/pixlar/whatever på den punkten du siktade mot = spelare/HE/rörligt objekt. Någon som kommer ihåg vad det andra kommandot var, eller om det ens funkar längre?

Skapade en tråd om detta som togs bort, men som jag sa där då i alla fall så JO, kommandot finns, och NEJ, man behöver inte ha sv_cheats "aktiverat" på servern och NEJ, jag är ingen fuskare och spelar inte cs längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in