2011-09-10, 00:16
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miscen
Hej!

Sitter och lanar 5 pers på en Thomson TG789 som man får med Telia 100/10's "smart" paket.

Vi upplever mycke problem med internetanslutningar samt cs, vi är alla inne på cs men en efter en blir disconnectade med antingen "CL_FlushEntityPacket" eller Connection problem, har ingen aning om det är router som inte pallar eller nått annat skumt som spökar, vore fint med svar!

"CL_FlushEntityPacket" betyder att routern eller vad det är inte hinner skicka iväg alla "paket" till servern ni spelar på, på en gång därför fryser det en stund sen fortsätter.
Citera
2011-09-10, 00:40
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miscen
Hej!

Sitter och lanar 5 pers på en Thomson TG789 som man får med Telia 100/10's "smart" paket.

Vi upplever mycke problem med internetanslutningar samt cs, vi är alla inne på cs men en efter en blir disconnectade med antingen "CL_FlushEntityPacket" eller Connection problem, har ingen aning om det är router som inte pallar eller nått annat skumt som spökar, vore fint med svar!
Testa att konfigurera så ni använder olika clientport i launch options.
Kod:
+clientport 270XX
Där XX är ett tal mellan 05 och 32, men inte 20.

Så du tar t.ex. port 27005, din polare tar 27006, din andra polare tar 27007 o.s.v.
Citera
2011-09-10, 17:15
Medlem
Psoitiss avatar
När jag laddar ner och installerar ett nytt spel lägger Steam det automatiskt det i C men hur gör jag om jag vill lägga det i D?
Citera
2011-09-11, 05:16
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeraN
Nu kostar Counter strike 1.6 2,49 Euro = 23 SEK

http://store.steampowered.com/app/10/

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
och Counter-Strike 1 Anthology kostar 3,74€, då får man med Counter-Strike, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Ricochet, Counter-Strike: Condition Zero

Jaså?

Det står att det kostar 9,99€. 1.6 och CZ.

Sedan finns Anthology för 14,99€.

Var det något tillfälligt bara, månne?
Citera
2011-09-11, 12:04
Medlem
Zemeksiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoitis
När jag laddar ner och installerar ett nytt spel lägger Steam det automatiskt det i C men hur gör jag om jag vill lägga det i D?

Kika på inställningarna
Citera
2011-09-11, 12:17
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoitis

Steam lägger spelen där du har Steam installerat. Det du kan göra är att ta backup på dina spel i Steam och sen installera Steam på D disken istället.
Citera
2011-09-13, 16:36
Medlem
hej!

hur fixar man steam connection lost?
Citera
2011-09-13, 16:48
Medlem
hej

på min gammla data så hade jag flash när jag surfade på steams webbläsare utan att ha laddat ner det eller liknanden det var bara där från början. men nu med den nya datan så har jag inte flash och det går inte att gå in på adobe och ladda ner den från steams webbläsare men jag har ju flash annars när jag surfar med firefox hur får ja flash till steam??
Citera
2011-09-13, 17:51
Medlem
Jag tänkte börja filma i console när jag spelar Counter Strike Source. Alltså "record 123123". När jag har filmat klart skulle jag gärna vilja redigera materialet, men med vilket program? Jag har Windows Movie Maker, fast det fungerar inte. Jag tror det beror på att materialet blir en .dem fil(?).

Någon som vet något program som jag kan redigera .dem filer i? (Helst gratis).

Tack!
Citera
2011-09-13, 18:51
Medlem
Hur flyttar jag över ett steam spel från ett konto till ett annat
Citera
2011-09-13, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludvig8888
Hur flyttar jag över ett steam spel från ett konto till ett annat

Du loggar in på ditt nya, sedan går du in på library och laddar ner, inte svårare än så.
Citera
2011-09-14, 00:10
Medlem
Tjenna!
Har problem med mitt cs.
Varje gång jag går in på en server så fryser cs fast å sen händer det inget mer.
Kommer till den grejen innan man väljer team (där man kan klicka OK).
Har provat att installera om cs å uppdaterat drivrutiner.
Spelade senast för drygt 1 månadsen utan problem.

Help tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in