2010-07-26, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wik141
idag när jag NYDLIGEN hade köpt garrys mod skulle jag tvärt logga ut och in och jag kommer ej ihåg mitt lössen ord har testat allt med forgott password men då ska man ha secret answer vilket jag också har glömt vad säger ni ska man vända sig till steam suppor

Sluta att spamma smiliesar och köp ett nytt konto bara. Finns inte mycket att göra om du har glömt bort ditt lösenord och inte hade någon hemlig fråga/svar..
Citera
2010-07-26, 21:23
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghosts-N-Stuff
Sluta att spamma smiliesar och köp ett nytt konto bara. Finns inte mycket att göra om du har glömt bort ditt lösenord och inte hade någon hemlig fråga/svar..
Jo. Du kan maila in dom fyra sista siffrorna på kortet du köpte Gmod med tillsammans med en bild på ditt leg. Då får man tillbaka det.

Citat:
Ursprungligen postat av Wik141
idag när jag NYDLIGEN hade köpt garrys mod skulle jag tvärt logga ut och in och jag kommer ej ihåg mitt lössen ord har testat allt med forgott password men då ska man ha secret answer vilket jag också har glömt vad säger ni ska man vända sig till steam suppor
Tog bort lite smileysar för dom är förbannat jobbiga.
Citera
2010-07-27, 13:24
Medlem
Jag har ett sjukt problem med mitt cs. Jag kan starta det felfritt och gå in på valfri server, men när jag spelat inne på en server i kanske 30sekunder så fryser cs fast, jag får connection problem och måste starta om cs.
Dock så händer samma sak när jag har startat om det också..

Jag tänkte att det kunde vara något skit med internet eller något, men med tanke på att bara cs det händer på och att inet msn loggas ut osv, så kan det ju inte vara internet.. Så det måste vara något med datorn..

Så jag formaterade hela datorn igårnatt och idag installerade jag cs somvanligt och gick in på en server.
Men det är fortfarande samma sak som händer?
Så kan någon vänlig person berätta ifall den har haft problemet, och isf hur löste du det?

Tack på förhand!
Citera
2010-07-28, 11:31
Medlem
Jag har ett grymt irriterande problem. Jag får ett fps drop på 40-70 fps när jag ser fiender i CS 1.6. För ett tag sedan hade jag ett stabilt 100 fps.

Det jag har testat att göra:

-Formaterat datorn.
-Vertical Sync: Off.
-Tripple buffering: On.

Andra problem med datorn (efter formateringen):

-Ljudet fungerar inte (står "Ingen ljudenhet" i kontrollpanelen > Ljud och ljud enheter).
-I enhetshanteraren så står det "PCI Device" med ett gult utropstecken (Kan inte heller hitta drivrutiner till denna).

Har ett NVIDIA GeForce 7950 GT grafikkort.

Finns det någon här som har ngn aning om vad jag kan ha för något problem? Som sagt så formaterade jag om datorn för jag trodde jag hade virus som orsakade detta problem.
Citera
2010-07-28, 14:55
Medlem
negermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutkurt
För ett par månader sedan slutade counterstrike att fungera för mig, när jag startar det fastnar det vid startskärmen, se bifogad bild. Hjälp uppskattas.

Om det skulle spela någon roll så är datorn en C2D E8400 med 4GB RAM och ett 8800GT. Operativet är Windows 7 Ultimate.

http://img411.imageshack.us/img411/6793/20100717151337capture.png
Kolla om du har i kryssat "Run in i window" på Options > Video.
Eller du kanske har bytt skärm innan det var så? Då är skärminställningarna från den gamla skärmen som inte passar den nya.
Citera
2010-07-28, 14:58
Medlem
negermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forcker
Jag har ett sjukt problem med mitt cs. Jag kan starta det felfritt och gå in på valfri server, men när jag spelat inne på en server i kanske 30sekunder så fryser cs fast, jag får connection problem och måste starta om cs.
Dock så händer samma sak när jag har startat om det också..

Jag tänkte att det kunde vara något skit med internet eller något, men med tanke på att bara cs det händer på och att inet msn loggas ut osv, så kan det ju inte vara internet.. Så det måste vara något med datorn..

Så jag formaterade hela datorn igårnatt och idag installerade jag cs somvanligt och gick in på en server.
Men det är fortfarande samma sak som händer?
Så kan någon vänlig person berätta ifall den har haft problemet, och isf hur löste du det?

Tack på förhand!

Vad spelar du på för servers? Spelar du på "find servers"? Prova att spela på spelarenan och se om du hoppar ur där (gjorde inte det för mig, men det gjort det på "find servers"). jag öppna bara portarna i router så fixade det sig :P
Citera
2010-07-30, 15:46
Medlem
LEIfpAGROTSKIJs avatar
Hej!

När jag försöker starta upp Steam kommer följande meddelande:

Steam.exe (main exception): Win32 StructuredExeption at 004A4E25 : Attempt to read from virtual adress 4294967295 without appropriate access rights.

Är det någon som kan hjälpa mig? Det går nämligen inte ens att starta Steam, så det här felet kommer upp varje gång jag startar datorn. Jag har googlat och det enda som kommer fram är att man ska radera en fil som heter "ClientRegistry.blob" vilket jag har gjort utan resultat.

Så finns det något annat sätt att bli av med detta än att ominstallera (vilket enligt flera hemsidor inte ens hjälper)?
Citera
2010-07-30, 23:21
Medlem
Kyotos avatar
Tänkte lira lite zombie mod en tråkig fredag då man inte hittade något att göra. Och får upp det här när jag vill hitta en server "Steam beta måste köras om sök efter servrar ska användas" Vad måste jag göra?
Citera
2010-07-31, 05:49
Bannlyst
Nu har jag ingen koll på vad som är uppdateringen och vad som är mitt/min spel/dator, men det är 2 saker som jag har märkt som jag gärna vill veta så fort som möjligt hur jag ändrar, CSS har alltid laggat för mig något otroligt efter uppdateringen, men först idag så funka det smidigt igen, förmodligen för att jag har uppdaterat grafikkortsdrivrutinerna men hur som helst, nu till sak.

1. Man/jag ser inte längre i toppen av skärmen vilket vapen jag väljer när jag bläddrar bland de vapen som jag bär, är detta officiellt med uppdateringen eller är det något fel hos mig som möjligtvis går att ändra?

2. Nu till frågan som jag tror 90% på att felet är hos mig, från och med nu så försvinner alltid kropparna så fort man dör, även fiender och en själv, jag har sökt som en dåre igenom settings och så vidare men har ej funnit något som kan ändra det, snälla hjälp, hur ställer man tillbaks så kropparna med ragdolls kommer tillbaks?
Citera
2010-07-31, 20:07
Bannlyst
Super snabb fråga.
Kommer ihåg att jag hade nån program som vissade alla CS server & andra spel servers vet nån vad dden heter?
Citera
2010-07-31, 21:48
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roxs
Super snabb fråga.
Kommer ihåg att jag hade nån program som vissade alla CS server & andra spel servers vet nån vad dden heter?
The All-Seeing Eye?
Citera
2010-08-01, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roxs
Super snabb fråga.

Det här är inget program då, men den är fortfarande underbar! Det kanske är den?

http://www.game-monitor.com/

Förövrigt, ingen vänlig själ som kan hjälpa mig med mitt CSS problem?
Har sådan förbannat lust att lira
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in