2011-01-13, 21:10
Medlem
Tramp-Popes avatar
1.6 favoritsevers problem!

När jag addar en server till mina favoriter (har provat med ett flertal), så händer ingenting. Men ibland när jag går in typ nästa dag, så finns en eller två (random) servrar på favorit listan. Jag har provat skriva in IP och valt i "Find Servers" listan.
Citera
2011-01-14, 18:58
Medlem
okok1s avatar
Finns det långa surf banor?
Citera
2011-01-15, 21:41
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slz
Varför blir jag auto connected till en random server när jag redan är inne och spelar?
Jag har inte valt att auto connecta till någon server. Jag anslutit till servern jag vill spela på genom att skriva "connect serveradress" i consolen.

Så varför fortsätter den att auto connecta till random server, det händer jätte ofta, och alltid någora sekunder efter en ny runda har börjat.

edit: never mind... nån jävel hade bindat in connect på "Z" och "X" knapparna

edit2: Knapparrna bindar tillbaka av sig själv till "connect ip" även om jag tar bort detta.
I min config står det t.ex på i configen under knappen "Z" att denna ska utföra kommandot "radio1"
Men skriver jag bind Z i konsollen för att verifiera detta så står det att Z utför "connect nått ip"

Jag har ingen autoexec eller liknande. Vad är det som styr min config att göra detta?

Jag har samma!!

Läs mitt inlägg här

https://www.flashback.org/sp28021219

Hjälp sökes!
Citera
2011-01-16, 21:46
Medlem
Tjena !

Jag undrar varför det laggar så mycket när man kör lan via hamatchi ? vi går in på 1 server och alla laggar förutom hoosten.

vore snällt om ni kunde berätta vad felet är eller hur man fixar

tack i förslott //mvh benne
Citera
2011-01-17, 00:22
Medlem
bajserss avatar
Cs startar inte har urkass uppkoppling och håller på att uppdatera spelet, kan det vara problemet? Tidigare kom jag in i spelet men det hängde sig när jag skulle gå in på en server hjälp tack!
Citera
2011-01-17, 03:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajsers
Cs startar inte har urkass uppkoppling och håller på att uppdatera spelet, kan det vara problemet? Tidigare kom jag in i spelet men det hängde sig när jag skulle gå in på en server hjälp tack!

Låt spelet uppdatera till 100% innan du startar det.
Citera
2011-01-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsers

Låt det updatera klart sen starta om steam. Det ska nog göra susen!
Citera
2011-01-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waycbenne
Tjena !

Jag undrar varför det laggar så mycket när man kör lan via hamatchi ? vi går in på 1 server och alla laggar förutom hoosten.

vore snällt om ni kunde berätta vad felet är eller hur man fixar

tack i förslott //mvh benne

Det kan bero på en hel del :P. Han som hoostar servern, kör han via HLDS eller en listen server? Vad sitter ni på för uppkoppling? Testa hyr en server via cs-hosting.se, kostar ingenting så är värt att testa.
Citera
2011-01-18, 19:06
Medlem
Tjenare Alla Fb:are

Hehe Nu e det såhär tänkt o börja lira cs igen! 1,6 för den delen!.

Jag går in.. Tar en jävla tid o hitta servrar får max up 200.. vad är felet? nyinstallerad Brandvägg i F-secure.
det som kommer upp är typ ryska servrar o playzeek osv.

Skriv gärna Pm om hur man ska kunna lösa detta.

Mvh
Citera
2011-01-19, 15:39
Medlem
drakfelt1337s avatar
Hallå, jag ha ett fett irriterande problem med mitt cs 1.6 Ända sedan jag gick på en GG server som hette något i stil med "ProGamers Gungame 24/7" (hade VAC och allt så den verkade vara legit) så har jag haft irriterande "links" till deras serverar på min CS startskärm . Någon som vet hur man tar bort dem?? Skulle vara jävligt tacksam

Bild på hur det ser ut: http://www.n0.se/v/f1b4b1_kamera112.jpg
Citera
2011-01-19, 15:45
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakfelt1337
Hallå, jag ha ett fett irriterande problem med mitt cs 1.6 Ända sedan jag gick på en GG server som hette något i stil med "ProGamers Gungame 24/7" (hade VAC och allt så den verkade vara legit) så har jag haft irriterande "links" till deras serverar på min CS startskärm . Någon som vet hur man tar bort dem?? Skulle vara jävligt tacksam

Bild på hur det ser ut: http://www.n0.se/v/f1b4b1_kamera112.jpg
Gå till cstrike/resource sen tar du bort Trackerscheme.res
Citera
2011-01-19, 15:55
Medlem
drakfelt1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Gå till cstrike/resource sen tar du bort Trackerscheme.res

Har inte den filen
Kanske den har bytat namn, jag har dessa filer i resource: loadingdialogvac, loadingdialognobanner, loadingdialog, gamemenu och mappen "images".

Skulle det inte kunna vara "gamemenu"? Men vill inte bara radera det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in