2010-09-22, 16:07
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Tjena jag har ett litet problem med mitt CS det är så att jag har ställt in på inställningarna att han ska ha vapnet i höger hand men han har det i vänster det är lite störande. Vad ska jag göra för att fixa detta? Tacksam för svar!!!
Ställ in OpenGL i Video Options.
Citera
2010-09-22, 18:31
Medlem
gejms avatar
Orkar inte leta igenom hela tråden, men hur hittar men sina demos? Blev bannad för wh på en server när jag inte fuskade så tänkte lägga upp demon på serverns hemsida som bevis.
Citera
2010-09-22, 18:36
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gejm
Orkar inte leta igenom hela tråden, men hur hittar men sina demos? Blev bannad för wh på en server när jag inte fuskade så tänkte lägga upp demon på serverns hemsida som bevis.
Steam/steamapps/accountname/counter-strike/cstrike
Citera
2010-09-22, 18:57
Medlem
Vart kan man ladda hem gratis fusk som går igenom eac? söker wallhack som man kan toggla av och på med. som timsu eller liknande
Citera
2010-09-22, 19:07
Medlem
gejms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Steam/steamapps/accountname/counter-strike/cstrike

Hittar inga demos överhuvudtaget, vad kan det bero på?
Citera
2010-09-22, 19:52
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gejm
Hittar inga demos överhuvudtaget, vad kan det bero på?
Finns det några demos i cstrike_swedish då?
Citera
2010-09-23, 00:22
Medlem
varför försvinner mina favoriter?
Citera
2010-09-23, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Vart kan man ladda hem gratis fusk som går igenom eac? söker wallhack som man kan toggla av och på med. som timsu eller liknande

skriv till fisher på IRC, lär kosta lite dock
Citera
2010-09-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zht
skriv till fisher på IRC, lär kosta lite dock

Jag vet att han säljer, men det finns ju gratis fusk som går att tanka ? simple wallhack som du kan toggla med
Citera
2010-09-23, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pepplan
Jag vet att han säljer, men det finns ju gratis fusk som går att tanka ? simple wallhack som du kan toggla med

Du lär inte hitta nåt gratis nej, förövrigt skrev jag det där om fisher på skämt, är du säker på att han säljer? trodde bara att det var rykten?
Citera
2010-09-24, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Du lär inte hitta nåt gratis nej, förövrigt skrev jag det där om fisher på skämt, är du säker på att han säljer? trodde bara att det var rykten?

Kan garantera dig att han säljer. Spelade mycket med han för 2-4 år sedan. Han har aldrig inte fuskat. Inte en enda match. (Och jag VET att han säljer).
Citera
2010-09-24, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Kan garantera dig att han säljer. Spelade mycket med han för 2-4 år sedan. Han har aldrig inte fuskat. Inte en enda match. (Och jag VET att han säljer).

Okej :P Har själv spelat nån mix med honom, tyckte inte att han var överdrivet bra? Men jag litar på dig och hoppas att fisher får sig en omgång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in