2010-08-06, 17:02
Medlem
ant's avatar
Du blir VAC-bannad om du har på fusket (det är ett fusk inget skript) och går in på en VAC-secure server.
Citera
2010-08-06, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Du blir VAC-bannad om du har på fusket (det är ett fusk inget skript) och går in på en VAC-secure server.

Okej.. Tack
Då fixar jag ett nytt Bhop script ( fusk )

Men jag vill fortf starta båda samtidigt!
Altså plusa ihop filerna, så båda startar när man trycker på CS.. nån anning? :/
Citera
2010-08-06, 17:06
Medlem
bajskorven3s avatar
Eller också så bindar du scrollen uppåt och lär dig bunnyhoppa utan fusk så slipper du oroa dig.
Citera
2010-08-06, 17:07
Medlem
Zolthies avatar
Binda scrollen är enklare och bättra en .exe fil.
Citera
2010-08-06, 17:08
Medlem
Som dem flesta redan har sagt, scrollen. Det kanske känns lite svårt i början men efter ett par timmar så ska det sätta sig fint, om du har hns erfarenhet så borde du veta hur man strafe:ar
Citera
2010-08-06, 17:16
Medlem
Hoppa på scrollen suger FB-Daze!

Skit i att b-hoppa och använd noclip istället!
Citera
2010-08-06, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Som dem flesta redan har sagt, scrollen. Det kanske känns lite svårt i början men efter ett par timmar så ska det sätta sig fint, om du har hns erfarenhet så borde du veta hur man strafe:ar

Jo, men jag har inte tänkt lära mig bhopa, utan bara köra me bhop då och då, o orkar verkligen inte lära mig

Så säg bara hur man startar 2 filer med hjälp av en tack?
Vad jag har fattat gör man det med en batch fil?
Isf, hur ska texten se ut om mitt cs ligger i

Computer, C, Program files, cs.exe

Mitt bhop ligger i
Computer, C, Program files, MPH, bhop.exe

??
Citera
2010-08-06, 17:45
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engvall0909
Okej.. Tack
Då fixar jag ett nytt Bhop script ( fusk )

Men jag vill fortf starta båda samtidigt!
Altså plusa ihop filerna, så båda startar när man trycker på CS.. nån anning? :/
Du blir ju fortfarande bannad om du startar fusket och går in på en VAC-secure server.
Citera
2010-08-06, 19:21
Medlem
Ettan^s avatar
Jag fick för mig att testa counterstrike igen häromdagen efter en helvetes massa år. Lyckligtvis hade jag kvar mailen dit jag knutit min cdkey och lyckades därmed få tillbaka ett gammalt konto.

Problemen började i alla fall direkt!

Det första var att mitt nick var något konstigt ryskt nick, vilket kan vara en förklaring till nästa problem;
Jag kan bara spela på jävla ryska eller rumänska servrar! När jag tar fram nya servrar och trycker på "server info" så kommer rutan upp, men servern som visas i info-rutan ändras varje gång jag trycker på refresh. I listan över servrar är det dessutom nästan uteslutande .ro-servrar och annat konstigt, hittar kort och gott ingenting vettigt. Vad fan är detta? tänker jag då. Jag vill ju kunna välja bland svenska servrar och annat skoj, men till och med när jag drar en - vad jag tror är - fin server till favoriter byter även den mellan ett oändligt antal servrar så fort jag uppdaterar favorit-listan.

Hur fixar man detta?
Citera
2010-08-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Jag fick för mig att testa counterstrike igen häromdagen efter en helvetes massa år. Lyckligtvis hade jag kvar mailen dit jag knutit min cdkey och lyckades därmed få tillbaka ett gammalt konto.

Problemen började i alla fall direkt!

Det första var att mitt nick var något konstigt ryskt nick, vilket kan vara en förklaring till nästa problem;
Jag kan bara spela på jävla ryska eller rumänska servrar! När jag tar fram nya servrar och trycker på "server info" så kommer rutan upp, men servern som visas i info-rutan ändras varje gång jag trycker på refresh. I listan över servrar är det dessutom nästan uteslutande .ro-servrar och annat konstigt, hittar kort och gott ingenting vettigt. Vad fan är detta? tänker jag då. Jag vill ju kunna välja bland svenska servrar och annat skoj, men till och med när jag drar en - vad jag tror är - fin server till favoriter byter även den mellan ett oändligt antal servrar så fort jag uppdaterar favorit-listan.

Hur fixar man detta?

1.6 eller Source?
Citera
2010-08-06, 22:26
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
1.6 eller Source?

1.6
Citera
2010-08-06, 22:46
Medlem
Har köpt en ny dator, och med den Windows 7 installerat. Installerade Steam och därefter Counter-Strike: Source. Några problem har dock uppstått vilket jag inte lyckas lösa. Har kört med XP förut så jag gissar att jag är lite noob på Windows 7.

1. Jag kan inte ändra namn när jag spelar. Med console öppet skriver jag "name ABC", vilket jag då borde få namnet ABC (gräv inte ner er för mycket i namnet.. ABC är bara ett exempel...). Jag gissar att det beror på rättigheterna, eller nått i den stilen. Jag har kryssat i "Kör det här programmet som en administratör" för Steam, men det verkar inte hjälpa.

2. Köpte mig även en Logitech G500 (Fråga inte varför jag köpte den... Tycker att den passar mig bra...). Installerade Logitech SetPoint, så jag kan ställa in knapparna som jag vill. Tänkte sedan skapa en profil för CS:Source. Problemet är att jag inte kan koppla programmet (CS:Source)... Någon som vet hur man skall lösa detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in