2010-05-19, 22:41
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happinezz
Så går det när man konfigurerar fel/inte konfigurerar alls.
Citera
2010-05-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Så går det när man konfigurerar fel/inte konfigurerar alls.

Förklara. tack.
Citera
2010-05-19, 23:31
Medlem
cannaBes avatar
Har sökt som ett mongo men hittar ingenting. Finns det ingen dedicated server av CS 1.6 som man kan ladda ner nånstans? Hittar bara hemmasnickrade skitversioner som inte funkar och som försöker connecta till Steam. Ska hosta ett lan under helgen i en lokal utan internet så det börjar bli lite frustrerande.. Nån som vet?

Eller måste man köra en non-steam version av vanliga CS-klienten och sen köra listen?
Citera
2010-05-20, 13:24
Medlem
Jag brukar ligga på väldigt hög ping på servrar har 6-8 mbit och en bra dator, undrar om det finns några tips på hur man kan få ner pingen så cs flyter bättre ?
Citera
2010-05-20, 14:13
Medlem
Undrar om det finns någon sida där det står vad varje config inställning betyder ?. Så man inte ändrar något utan att veta vad man gör
Citera
2010-05-20, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDonkey
Jag brukar ligga på väldigt hög ping på servrar har 6-8 mbit och en bra dator, undrar om det finns några tips på hur man kan få ner pingen så cs flyter bättre ?

Har du telia? Har du en router? Har du trådat *kabel*? Har du vista?
Citera
2010-05-23, 00:56
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
När jag lirar på spelarenan/playzeek så brukar jag få "svc_bad" och kickas från servern. Detta händer bara på arenan och ingen annan stans. Det sker oftast under warmup på gathers eller precis när pistol rundan börjar på gathers och public. jag börjar bli riktigt trött på detta då det ett flertal ggr har resulterat i bann då man kickats på warmup från en gather och då blivit unready när det varit lite tid kvar och inte hunnit in igen.

Ingen som vet vad detta beror på?
Citera
2010-05-23, 12:46
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Ingen som vet vad detta beror på?
http://arena.spelarenan.se/index.php?key=forum&forumAction=showthread&threadI D=53593&forumID=7&threadPage=1#index.php?key=forum &forumAction=showthread&threadID=53593&forumID=7&t hreadPage=1

Läs där så kanske du hittar något.
Citera
2010-05-23, 23:59
Medlem
adisban1s avatar
Lånar tråden lite, jag har nämligen köpt Football Manager 2010 via STEAM för ett tag sen, nu när jag loggar in på STEAM så hittar jag inte Manager spelet, någon som vet vart det lagt sig eller hur man får fram det igen?
Citera
2010-05-24, 02:43
Medlem
MItt cs har slutat fungera

Jag och några polare fick för oss att vi skulle lira cs igår.
men när jag skulle connecta till servern så gick det inte. den bar stod och tuggade tillslut vart det retry efter retry tillslut så blir man ju utkastad.

På Brosans dator fungerar det felfritt så det kan väll inte vara routern?
jag har provat att stänga av virus skyddet(nod32) men det vart inge bättre.
jag har stängt av Windows brandväggen
jag har installerat om det 2 gånger

Vad är det som är fel?
Citera
2010-05-24, 20:08
Bannlyst
hej:-) jag har ett problem med att byta spay på cs 1.6. jag vet hur man gör man byter tempecal filen med den andra men för mig funkar det inte. när jag har bytt dem så startar jag cs och går in i en server och sprayar asså (t) knappen. men det kommer den gamla vanliga skiten. sen testar jag en annan server samma sak där snälla !HJÄLP!
Citera
2010-05-24, 20:28
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shan7
hej:-) jag har ett problem med att byta spay på cs 1.6. jag vet hur man gör man byter tempecal filen med den andra men för mig funkar det inte. när jag har bytt dem så startar jag cs och går in i en server och sprayar asså (t) knappen. men det kommer den gamla vanliga skiten. sen testar jag en annan server samma sak där snälla !HJÄLP!
Högerklick > Egenskaper > Kryssa i Skrivskydd
Gör detta på din nya och lägg den sedan i cstrike mappen. Sen startar du spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in