2010-07-14, 21:13
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNepaZ
Hur kollar jag det

Datorn00b
http://portforward.com/
Citera
2010-07-15, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guzzten
Hej. precis fått en ny dator, installerade cs o de funkade fint.. efter att startat om datorn går mitt cs i slowmotion och det är inte lagg ser normalt ut när jag speccar andra, har 100 fps osv. Har testat installera om steam utan resultat. körde bredbandskollen och mitt bredband funkar fint och att stänga av brandväggen hjälpte inte de heller. Körde en systemåterställning och det funkade igen men slutade funka nästa gång jag starta om datorn. Någon som har en aning som vad som kan vara fel? Tack på förhand!

Bump, har exakt samma fel. Har även haft det en gång tidigare, men jag minns fan inte hur jag fixade det då. Jag har för mig att jag tog bort någon fil eller något ifrån någon CS-mapp, men kanske minns helt fel. Behöver verkligen hjälp! :x
Citera
2010-07-15, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samuelthemad
Jag har problem med att fixa min steam bild. Jag har gjort bilden i paint, har provat BMP, JPEG, PNG format, inget funkar. När jag trycker på "Upload" Så står det:

"Missing image in submission or image larger than 150k
Try Again"

Då provade jag gör en annan paint bild i PNG format, som jag bara kladda lite på, då funkade det... Men det funkar fortfarande inte med den bilden jag vill ha.

Hjälp?

Citera
2010-07-15, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Men bilden du försöker ladda upp är inte större än 150k? Om den är det, vilket jag tror den är, förminska den då, vad är problemet?

PNG filen är 219KB, tror inte det är problemet...
Citera
2010-07-15, 22:00
Medlem
Snasis avatar
Citat:
PNG filen är 219KB, tror inte det är problemet...

Steam skriver ju klart och tydligt att bilden inte får vara större än 150kb. Då är det väl det som är problemet?
Citera
2010-07-15, 23:33
Medlem
dannekerrors avatar
Har fått ett riktigt cp problem nu efter css nya update, jag blir disconnectad från servern efter typ 20 sekunder, går in på en annan serv, samma där... sen hittar den inga servrar alls, sen blir det likadant igen... allt fungerade utmärkt innan senaste updaten... någon som har en lösning?
Citera
2010-07-16, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Steam skriver ju klart och tydligt att bilden inte får vara större än 150kb. Då är det väl det som är problemet?

Det står ju missing an image LARGER then 150kb
Citera
2010-07-16, 19:27
Medlem
Snasis avatar
Citat:
Det står ju missing an image LARGER then 150kb

Try Again"

Jag vet inte om det är jag eller du som fattar fel, men jag uppfattar texten som att filen inte får vara större än 150k.
Citera
2010-07-17, 01:01
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Try Again"

Jag vet inte om det är jag eller du som fattar fel, men jag uppfattar texten som att filen inte får vara större än 150k.
Du har förstått den engelska texten korrekt.
Citera
2010-07-17, 15:18
Medlem
krutkurts avatar
För ett par månader sedan slutade counterstrike att fungera för mig, när jag startar det fastnar det vid startskärmen, se bifogad bild. Hjälp uppskattas.

Om det skulle spela någon roll så är datorn en C2D E8400 med 4GB RAM och ett 8800GT. Operativet är Windows 7 Ultimate.

http://img411.imageshack.us/img411/6793/20100717151337capture.png
Citera
2010-07-18, 22:05
Bannlyst
Jag har problem med att fixa min steam bild. Jag har gjort bilden i paint, har provat BMP, JPEG, PNG format, inget funkar. När jag trycker på "Upload" Så står det:

Try Again"

Då provade jag gör en annan paint bild i PNG format, som jag bara kladda lite på, då funkade det... Men det funkar fortfarande inte med den bilden jag vill ha.

Hjälp?
Citera
2010-07-20, 03:08
Medlem
benjaminthus avatar
Kanske lite missvisande i topic me min fråga/mitt problem är som så att jag spelar Cs på en laptop. När jag väljer att spela i widescreen-mode så passar bilden in perfekt. men om jag inte vill spela i widescreen upplösning utan i typ 640x480 får jag två stora svarta streck bredvid skärmen. Någon som vet hur detta ska kunna åtgärdas? Så jag slipper spela i widescreen mode.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in