2009-05-11, 12:53
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Hah okej, jo lite knasig bind, men det underlättar ju för dig och gör ditt spelande mer effektivt så inget fel med detta.

Först förstod jag inte ens vad M4 var.. men gissar på mouse 4.

Nu har jag ingen aning om varför jag sitter och skriver.. men det är vell kul att skriva. Fast ja jag har faktiskt absolut ingen aning om hur du fixar den binden!.. fast du kanske redan lyckats klura ut hur man gör
Ja, mouse 4.

Fan vilken idiot jag är, det var bara att skriva bind "mouse4" "slot2;slot1"
Var helt säker på att jag hade testat det, men måste ha råkat stava fel...

Citera
2009-05-11, 17:28
Medlem
Jag började just att spela cs igen efter 1 år. Allt gick bra tills jag starta om cs och så plötsligt gick det inte att springa snettframåt. Om jag håller inne "w" och "d" springer jag bara framåt. Detta är ospelbart och skulle gärna villja ha hjälp!

//en polare
Citera
2009-05-11, 23:11
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Ja, mouse 4.

Fan vilken idiot jag är, det var bara att skriva bind "mouse4" "slot2;slot1"
Var helt säker på att jag hade testat det, men måste ha råkat stava fel...

jasså, ja man lär sig något nytt nästan varje dag

och fr33k köp nytt tangent bord, hö hö hö
Citera
2009-05-12, 08:20
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr33k
Jag började just att spela cs igen efter 1 år. Allt gick bra tills jag starta om cs och så plötsligt gick det inte att springa snettframåt. Om jag håller inne "w" och "d" springer jag bara framåt. Detta är ospelbart och skulle gärna villja ha hjälp!

//en polare

Har fått liknande problem när jag har minimerat Counter Strike(ALT+TAB). Testa att starta om spelet.
Om du fortfarande har samma problem, så kanske har du råkat ställa in någon "bind" i inställningarna. Så gå in i "Options" och ange att alla "binds" i spelet är på standardvärdet.
Citera
2009-05-13, 15:07
Medlem
lillsnoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Börjat spela cs lite smått igen efter ett låååååångt uppehåll. Men har glömt bort min absolut viktigaste bind! Gjorde så att man först drog fram pistolen, sedan slot 1 så det bara är att trycka Q för att switcha.

Vad var det man skulle skriva?

EDIT: Någon som vet ett par softa DM servers också? Ingen d2 only eller något sådant, eller med massa WC3 crap.

Vodka-gaming har rätt goa mapps
Citera
2009-05-15, 14:18
Bannlyst
Någon som kan göra banners på banorna? Har en cs server som jag skulle villja ha olika typer av banners / reklam på väggarna.
de_dust2 de_inferno de_nuke är mapcykeln.

http://enskedepublic.webs.com/
Citera
2009-05-15, 14:29
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Någon som kan göra banners på banorna? Har en cs server som jag skulle villja ha olika typer av banners / reklam på väggarna.
de_dust2 de_inferno de_nuke är mapcykeln.

http://enskedepublic.webs.com/
Du får nog ta en titt på min länk, kika hur dom gjort dessa nerladningsbara "banner" decaler som finns. Du kan ju antingen ladda ner och ändra på dom, eller bara lära dig hur.

Länk till decaler mm:
http://www.fpsbanana.com/skincats/82
Citera
2009-05-15, 14:46
Medlem
folioboys avatar
hur får jag mina inställningar att fastna? varendagång jag startar upp 1.6 så är allting default första prio är att försöka få hud_fastswitch 1 att fastna sen dynamic cryssair 0 även försöka att bli av med fanstyget att man plockar upp vapen om man bara har pickadol hjälp vad göra?! google har inga svar åtminstonde lyckas jag inte klura ut vad jag ska söka på
Citera
2009-05-15, 15:55
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
hur får jag mina inställningar att fastna? varendagång jag startar upp 1.6 så är allting default första prio är att försöka få hud_fastswitch 1 att fastna sen dynamic cryssair 0 även försöka att bli av med fanstyget att man plockar upp vapen om man bara har pickadol hjälp vad göra?! google har inga svar åtminstonde lyckas jag inte klura ut vad jag ska söka på

Låter som att du har lyckats sätta skrivskydd på en CFG fil. Prova markera hela cs mappen och avmarkera "Skrivskyddad" under egenskaper!
Citera
2009-05-15, 18:53
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
Låter mer som att du inte är admin över steam, gör så att du kör cs / steam som administrör. Klicka på ikonen > egenskaper > kör alltid som admin - eller något liknande.
Citera
2009-05-15, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Du får nog ta en titt på min länk, kika hur dom gjort dessa nerladningsbara "banner" decaler som finns. Du kan ju antingen ladda ner och ändra på dom, eller bara lära dig hur.

Länk till decaler mm:
http://www.fpsbanana.com/skincats/82

Jag har en banner , och ja kan göra en egen. Men det jag vill är att någon "bygger" in den på banorna.
Citera
2009-05-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
hejsan! jag har nu fixat ytterliggare en dator som ska vara en cs-deddi server. Till problemet nu. Jag försöker få den att bli en public det vill säga så att det blir en internet server ingen lan server , jag har försökt med allt och det vägrar fungera , jag har låst upp portarna i routern , jag har provat att starta med olika portar jag har stängt av brandväggen osv. någon som kan hjälpa mig att få upp flashbacks cs server ?

tack på förhand

MVH

Du måste öppna portarna,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in