Hej, Jag behöver hjälp! Jag startade CS idag och kunde helt plötsligt inte gå snett, det är sjukt, det går inte längre att trycka WD för att gå snett upp åt höger och inte heller WA eller SA eller SD? vad ska jag göra?
Hej, blev sjukt sugen på lite CS lir då man nött Black Ops.
Nu till mitt problem, varenda gång jag startar CS kommer start skärmen upp men stängs ner efter 1 sekund :sad44
Hjälp tack!
Hej, Jag behöver hjälp! Jag startade CS idag och kunde helt plötsligt inte gå snett, det är sjukt, det går inte längre att trycka WD för att gå snett upp åt höger och inte heller WA eller SA eller SD? vad ska jag göra?
cl_forwardspeed ska vara samma (400) som cl_någontingsomjagintekommerpåjustnu! Men börja med att sätta cl_forwardspeed till 400! Funkade för mig
Nån som har nån trevligt friendly DD2 server som man kan hoppa in på? Är bannad på BrutalCS och Vanilla.se, så några andra gjärna! Giller inte Stockholms Blodbad så mycket!
Nån som har nån trevligt friendly DD2 server som man kan hoppa in på? Är bannad på BrutalCS och Vanilla.se, så några andra gjärna! Giller inte Stockholms Blodbad så mycket!
Games4u, Playnation och andra communitys har väl publicservrar?