Har två frågor angående CS:S.. Den första är följande: Min mapp (den gröna rutan uppe till vänster) har helt försvunnit och det står bara var jag är, tex T-spawn.. Har varit borta i sisådär en vecka nu och har ingen aning om vad som hänt, så vad gör jag? :
Andra är: Såg en video på youtube häromdan om hur man fick fram muspekaren så att den var i mitten på skärmen när man spela,, Vilket skulle vara j*vligt användbart när man kör noscope på awp/scout. Undrar nu om någon vet hur man gör detta eller kanske vet vad filmen/guiden i fråga heter?
Tack på förhand!