2009-02-01, 02:25
  #1669
Medlem
skotersafaris avatar
Din router stöder inte öppning av nog många portar. Du får antingen aktivera DMZ eller så måste du köra i bridged mode, vilket du måste kontakta din ISP(internet service provider) om.
Citera
2009-02-01, 13:33
  #1670
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotersafari
Din router stöder inte öppning av nog många portar. Du får antingen aktivera DMZ eller så måste du köra i bridged mode, vilket du måste kontakta din ISP(internet service provider) om.
jag har samma problem som fific fast jag har akriverat min dmz och det fungerar fortfarande inte + det som fifıc gjorde öppnade porten.

när jag startar min dedi server visas min routers ip som är 192.168.0.XXX och "sa" kan ingen connecta men jag ger dom min ip "fran" whatismyip.com och dom kan fortfarande inte connecta. skulle det vara "nagot" med att änndra "sa" det visas min riktıga ip och inte min routers ip när jag skapar den skall min ip riktiga ip visas.


jag sitter "pa" en turkisk tangent bord "sa" har inte alla svenska bokstäver.
Citera
2009-02-01, 13:36
  #1671
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiitruX
Har ett lite störande problem.

har iaf bunnyjump script men måste iaf varje gång jag går in i cs skriva i consollen exec bunny.cfg kan jag på nått sätt göra så jag slipper skriva de varje gång.

Du kan kopiera in hela scripten till userconfig.cfg. Eller så kan du lägga till bunny.cfg i autoexec.cfg.
Citera
2009-02-01, 13:37
  #1672
Medlem
Da4rces avatar
Varför ladda ner så j*vla många ljudfiler?

(Har sökt men hittar ingen som tagit upp frågan tidigare)

Varför måste de finnas 500 ljudfiler på varje server, och de används ju inte alltid, eller?

Varför lägger folk upp 500 olika ljud, i olika mappar så att de tar 10min att connecta till servern?

Kan man bli av med det?
Citera
2009-02-01, 15:55
  #1673
Medlem
blackboxens avatar
nu får det vara nog på detta skit

som i mina tidigare poster så kan jag inte uppdatera steam.

nu har jag försökt ladda ner steamclient.dll om och om igen utan några resultat, har ominstallerat steam, tankat det på nytt! men utan några resultat.

http://i43.tinypic.com/zybjpi.jpg <----detta fel medelande

vad fan ska jag göra?
och nej jag har inte några installations skivor.
Citera
2009-02-02, 01:33
  #1674
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
jag har samma problem som fific fast jag har akriverat min dmz och det fungerar fortfarande inte + det som fifıc gjorde öppnade porten.

när jag startar min dedi server visas min routers ip som är 192.168.0.XXX och "sa" kan ingen connecta men jag ger dom min ip "fran" whatismyip.com och dom kan fortfarande inte connecta. skulle det vara "nagot" med att änndra "sa" det visas min riktıga ip och inte min routers ip när jag skapar den skall min ip riktiga ip visas.


jag sitter "pa" en turkisk tangent bord "sa" har inte alla svenska bokstäver.


nu bumpar jag min efter som ingen har svarat på flera timmar hoppas någon kan hjälpa mig
Citera
2009-02-02, 18:00
  #1675
Medlem
blackboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackboxen
nu får det vara nog på detta skit

som i mina tidigare poster så kan jag inte uppdatera steam.

nu har jag försökt ladda ner steamclient.dll om och om igen utan några resultat, har ominstallerat steam, tankat det på nytt! men utan några resultat.

http://i43.tinypic.com/zybjpi.jpg <----detta fel medelande

vad fan ska jag göra?
och nej jag har inte några installations skivor.
bump
har nu kollat hos steam supporten och det fanns inga ämnen om steamclient.
Citera
2009-02-02, 18:55
  #1676
Medlem
Två frågor

Har två frågor angående CS:S.. Den första är följande: Min mapp (den gröna rutan uppe till vänster) har helt försvunnit och det står bara var jag är, tex T-spawn.. Har varit borta i sisådär en vecka nu och har ingen aning om vad som hänt, så vad gör jag? :
Andra är: Såg en video på youtube häromdan om hur man fick fram muspekaren så att den var i mitten på skärmen när man spela,, Vilket skulle vara j*vligt användbart när man kör noscope på awp/scout. Undrar nu om någon vet hur man gör detta eller kanske vet vad filmen/guiden i fråga heter?
Tack på förhand!
Citera
2009-02-02, 19:58
  #1677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralle--b
Har två frågor angående CS:S.. Den första är följande: Min mapp (den gröna rutan uppe till vänster) har helt försvunnit och det står bara var jag är, tex T-spawn.. Har varit borta i sisådär en vecka nu och har ingen aning om vad som hänt, så vad gör jag? :
Andra är: Såg en video på youtube häromdan om hur man fick fram muspekaren så att den var i mitten på skärmen när man spela,, Vilket skulle vara j*vligt användbart när man kör noscope på awp/scout. Undrar nu om någon vet hur man gör detta eller kanske vet vad filmen/guiden i fråga heter?
Tack på förhand!

cl_radaralpha 255 borde hjälpa
cl_radaralpha 0 och hideradar tar bort radarn iaf , kanske just 255 inte är rätt för dig men testa dig fram detta skrivs in i din console såklart
Citera
2009-02-03, 07:35
  #1678
Medlem
Brandfarligs avatar
Tja, har ett problem med CS då jag råkade ändra till en upplösning som min dator inte stöder. Så nu när jag startar CS så kommer det bara upp en ruta där det står "Input not supported". Nån som vet hur jag kan lösa detta?
Citera
2009-02-03, 20:58
  #1679
Medlem
Jag har skaffat mig bredband från 3, sånt där man har en liten dosa och kan ta med vart jag vill.
Men nu när jag tänkte spela CS så gick det inte att spela då jag inte hittade något spel som pingen inte låg över 100 på.
Är bredbandet som jag har så dåligt eller kan jag fixa det på nåt sätt?
Citera
2009-02-03, 22:05
  #1680
Medlem
Brulizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VinceKey
Jag har skaffat mig bredband från 3, sånt där man har en liten dosa och kan ta med vart jag vill.
Men nu när jag tänkte spela CS så gick det inte att spela då jag inte hittade något spel som pingen inte låg över 100 på.
Är bredbandet som jag har så dåligt eller kan jag fixa det på nåt sätt?
Trådlöst brukar inte fungera speciellt bra när det gäller spel, inte enligt min erfarenhet. Speciellt precisionsspel som cs. Testade trådlöst från routern hemma för nåt år sedan. Jag hade ett trådlöst 56 MB/s kort vilket fungerade väldigt dåligt. Till slut drog jag en kabel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in