Alltså att trycka på Q är redan fast switch mellan det vapnet ud precis tagit upp och det senaste. Så har det alltid varit som orginal config på options och man behöver inte ändra något, men det var ju underligt att ditt inte var så.
Har blivit nåt konstigt fel på tangenterna när jag spelar CS. Jag kan inte gå fram och åt sidan samtidigt längre. Bara en av dom i taget. Skitirriterande.
Dvs. trycker jag w, går det inte trycka in a eller d sen samtidigt.
Någon som råkar veta vad felet är? Det är inte tangentbordet. Provade med tangentbordet som finns inbyggt (bärbar dator). Samma sak då.
Hur får man bort "server message" eller vad det nu kallas för.
Menar den där rutan som dyker upp titt som tätt uppe i vänstra hörnet. Problemet med den är att den kommer i vägen för radarn.
Jag har problem med att det laggar på 1.6. Min dator är en riktig krutburk. Jag har inga malware etc...
Internetuppkopplingen är på 24 mbit. Ibland så laggar det till i typ 2 sek oftast när man ska skjuta. I samband med lagget hoppar pingen upp som bara f#n. Jag har inga andra program som slukar bandbredd igång samtidigt. Har testat med att ändra ratesen tidigare men det gav inget resultat. Kör vista 32 bit.
Jag kör trådlöst.
Uppskattar verkligen all hjälp med problemet som jag kan få...
Ser ut som att ditt grafikkort ger ut artefakter. Har du överklockat det? Isånafall så behöver du nog klocka ner det lite. Om du inte klockat kan du ju pröva ominstallera.
Jag har fått ett riktigt irriterande problem med cs.
Det är så att varje gång jag trycker ner ctrl och S samtidigt, alltså backar medans jag duckar. Så kommer konsolen och alla servers upp. Det får alltså samma effekt som om jag skulle tryckt på escape knappen.
för ett tag sedan fick jag tag i ett skript. som gjorde att man sköt raka skott men nu när jag om installerat spelet så radera jag skriptet är det någon som vet var jag kan ladda ner minns inte vad den heter.