2009-05-09, 22:29
Medlem
reborns avatar
Börjat spela cs lite smått igen efter ett låååååångt uppehåll. Men har glömt bort min absolut viktigaste bind! Gjorde så att man först drog fram pistolen, sedan slot 1 så det bara är att trycka Q för att switcha.

Vad var det man skulle skriva?

EDIT: Någon som vet ett par softa DM servers också? Ingen d2 only eller något sådant, eller med massa WC3 crap.
Citera
2009-05-10, 16:53
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Börjat spela cs lite smått igen efter ett låååååångt uppehåll. Men har glömt bort min absolut viktigaste bind! Gjorde så att man först drog fram pistolen, sedan slot 1 så det bara är att trycka Q för att switcha.

Menar du hud_fastswitch 1?

Citat:
EDIT: Någon som vet ett par softa DM servers också? Ingen d2 only eller något sådant, eller med massa WC3 crap.

Fnatic CSDM: 194.237.243.181:27015
Citera
2009-05-10, 16:57
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Hur gör jag för att få botar på min server? är det något program eller script jag behöver?

Tacksam för svar

-edit, det är 1.6 jag spelar (jag är en riktig "noob")

Lär dig söka.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=149086
Citera
2009-05-10, 19:26
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Menar du hud_fastswitch 1?
Nej, kanske lite dåligt förklarat. Såg typ ut:

bind "mouse4" "slot2; slot1" dvs när man tryckte på mouse4 så fick man först fram pistolen sedan t.ex. colt jävligt snabbt, så man slipper trycka 2, 1.
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Fnatic CSDM: 194.237.243.181:27015
Tackar!
Citera
2009-05-10, 19:27
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbhunden
Dum fråga; Kan man lira Vac-secure med det? eller är det exakt som ett vanligt fusk? mvh

Ja du kan bli bannad direkt. Bortkastat med pengar då.

Nu förtiden brukar det banna hela konton så alla spel ryker.
Citera
2009-05-10, 19:29
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Nej, kanske lite dåligt förklarat. Såg typ ut:

bind "mouse4" "slot2; slot1" dvs när man tryckte på mouse4 så fick man först fram pistolen sedan t.ex. colt jävligt snabbt, så man slipper trycka 2, 1.
Tackar!

Tyvärr så har jag inga kunskaper inom detta område. Du kan kolla på fpsbanana om det finns ett sådant script.
Citera
2009-05-10, 22:57
Medlem
xx-xs avatar
Citat:

Alltså att trycka på Q är redan fast switch mellan det vapnet ud precis tagit upp och det senaste. Så har det alltid varit som orginal config på options och man behöver inte ändra något, men det var ju underligt att ditt inte var så.

Eller missförstod jag dig?
Citera
2009-05-11, 01:09
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Alltså att trycka på Q är redan fast switch mellan det vapnet ud precis tagit upp och det senaste. Så har det alltid varit som orginal config på options och man behöver inte ändra något, men det var ju underligt att ditt inte var så.

Eller missförstod jag dig?
Ja, det vet jag ju. Det jag menar är ute efter är en bind så jag kan trycka på M4 och dra fram pistolen, sedan colten eller w/e snabbt, efter man haft kniven framme eller något. Så jag slipper trycka på 2, sedan 1 kan jag bara trycka på M4 med tummen istället.

Kanske onödig bind enligt många, men jag måste fan komma på hur det var. Känns väldigt konstigt att spela utan.
Citera
2009-05-11, 09:45
Medlem
ok behöver lite hjälp har haft ett uppehåll på cs och jag tänkte börja igen, men då när jag ska joina en server så att de står "retrying to connect to server" (eller liknande) är det någon som vet felet.

uppehållet är mellan 2-3 månader så det är inte mycket, o jag här inte ändrat portarna eller liknande..

glad för snabbt svar
tack.
Citera
2009-05-11, 09:54
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr33k
ok behöver lite hjälp har haft ett uppehåll på cs och jag tänkte börja igen, men då när jag ska joina en server så att de står "retrying to connect to server" (eller liknande) är det någon som vet felet.

uppehållet är mellan 2-3 månader så det är inte mycket, o jag här inte ändrat portarna eller liknande..

glad för snabbt svar
tack.

Testa reseta routern. Det gjorde jag för några dagar sedan när jag fick ett liknande problem och nu fungerar det.
Citera
2009-05-11, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Testa reseta routern. Det gjorde jag för några dagar sedan när jag fick ett liknande problem och nu fungerar det.
tackar springer o gör det.
haha, de funkade :P nu fungerar tilloch med mitt internet bättre :P konstigt

tackar!
Senast redigerad av fr33k 2009-05-11 kl. 10:08.
Citera
2009-05-11, 11:04
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ja, det vet jag ju. Det jag menar är ute efter är en bind så jag kan trycka på M4 och dra fram pistolen, sedan colten eller w/e snabbt, efter man haft kniven framme eller något. Så jag slipper trycka på 2, sedan 1 kan jag bara trycka på M4 med tummen istället.

Kanske onödig bind enligt många, men jag måste fan komma på hur det var. Känns väldigt konstigt att spela utan.
Hah okej, jo lite knasig bind, men det underlättar ju för dig och gör ditt spelande mer effektivt så inget fel med detta.

Först förstod jag inte ens vad M4 var.. men gissar på mouse 4.

Nu har jag ingen aning om varför jag sitter och skriver.. men det är vell kul att skriva. Fast ja jag har faktiskt absolut ingen aning om hur du fixar den binden!.. fast du kanske redan lyckats klura ut hur man gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in