2009-06-12, 23:01
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroni
Det får jag också ibland. Testa att restarta steam.

Får du exakt de där felmeddelandet? Nu har jag testat att installera om spelet & steam, men får fortfarande samma svar!
Citera
2009-06-13, 00:56
Medlem
Gerkans avatar
nvm
Citera
2009-06-13, 14:21
Medlem
Counter-strike inställningen(bild)

--------------------------------------------------------------------------------

hej! För nån dag sen när jag fixade mina inställningar på cs till widescreen blev allt helt svart och de står typ att inställningen inte går, (har på tvn) Nu försöker jag ändra tillbaka till det vanliga men det går inte alls, allt är bara svart:S, ja har installerat om steam utan resultat.. Så nån som vet hur ja kan fixa tillbaka inställningen utan att behöva gå in på själva cs? hoppas nån fattar
Citera
2009-06-13, 21:42
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettiglana
Röda pricken i mitt awpsikte har försvunnit , hur får jag tillbax det?

Jepp skitgammalt inlägg. Men för att inte alla som undrar ska behöva leta igenm hela tråden efter svar så säger jag det Crosshair 1 i console:P
Citera
2009-06-13, 21:50
Medlem
Spawnisens avatar
Spelar många människor ännu Counter Strike Source? Blivit mycke mindre sen de 'stora' dagarna eller hur är det?
Citera
2009-06-14, 12:17
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
Får du exakt de där felmeddelandet? Nu har jag testat att installera om spelet & steam, men får fortfarande samma svar!

Jag fick följande medelande när jag var på ett IT-café, Så jag restartade steam och sen fungerade allt.
Citera
2009-06-14, 12:20
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forxa
--------------------------------------------------------------------------------

hej! För nån dag sen när jag fixade mina inställningar på cs till widescreen blev allt helt svart och de står typ att inställningen inte går, (har på tvn) Nu försöker jag ändra tillbaka till det vanliga men det går inte alls, allt är bara svart:S, ja har installerat om steam utan resultat.. Så nån som vet hur ja kan fixa tillbaka inställningen utan att behöva gå in på själva cs? hoppas nån fattar

Jag hade ett liknande problem. Att CS kraschade när jag satte på 800x600 och det gick inte att starta mer.

Så jag råder dig att använda HLAE och öppna CS med det. Så kanske det ordnar sig.
Citera
2009-06-14, 12:21
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spawnisen
Spelar många människor ännu Counter Strike Source? Blivit mycke mindre sen de 'stora' dagarna eller hur är det?

1.6 har väll alltid varit större? Fattar inte hur man kan gillar source. Spelet vara bara i ca 1 års utveckling. Därför är det så dåligt.
Citera
2009-06-14, 12:23
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_

Om det fortfarande inte fungerar testa att avinstallerat allt. Ta en titt i regedit och koll att ingen steam map är där. Testa dig fram
Citera
2009-06-14, 19:58
Medlem
Saddl3rs avatar
Min kompis sa att hans kompis hade öppnat hans cd-"lucka" via steam, går det? ^o)
Citera
2009-06-14, 20:17
Medlem
Zycombs avatar
Är det någon här som vet en bra css deathmatch server? Helst med vanliga spawnpunkter, dvs att T spawnar i T-spawn och vice versa och som inte har alltför många spelare?

Skulle vara skitgrymt!
Citera
2009-06-14, 21:26
Medlem
CheapAlerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saddl3r
Min kompis sa att hans kompis hade öppnat hans cd-"lucka" via steam, går det? ^o)

Ja, med cmd kommandon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in