2009-04-04, 15:36
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prmanentwack
Hade detta problemet under en tid sjalv, men det berodde po att jag hade tradlost internet och att min router hade en brandvagg som gjorde so jag inte kunde connecta, jag kunde se alla servrar men blev rejectad nar jag forsokte.
jaha det här kan ju vara mitt fel också, har trådlöst internet samt router, hur fixade du problemet?
Senast redigerad av wAkE-uP 2009-04-04 kl. 15:45.
Citera
2009-04-05, 06:43
Medlem
Heaven23s avatar
hallå, har ett problem med CSS. När jag söker på servers, inget speciell map, och med no password, någon användare som spelar och inte full, då får jag upp ungefär 10 servers? Vad är det som är fel?
Citera
2009-04-05, 12:29
Medlem
xx-xs avatar
Du kanske har råkat ställa in någon annan punkt så som max ms osv. Din brandvägg blockar något kanske?

Eller så har du otroligt otur att dom 1000 andra servrar är fulla!

Vad är det för 10 sorts servrar som visas?

http://img6.imageshack.us/img6/9198/namnlsnsh.jpg

Så har jag det, och det kanske inte hjälper dig mycket men men
Senast redigerad av xx-x 2009-04-05 kl. 12:39.
Citera
2009-04-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
hallå, har ett problem med CSS. När jag söker på servers, inget speciell map, och med no password, någon användare som spelar och inte full, då får jag upp ungefär 10 servers? Vad är det som är fel?

Jag har haft det problemet en gång. Då öppnade jag bara portar i routern. Sen funka allt. =)
Citera
2009-04-06, 14:44
Medlem
antagonistens avatar
Hur gör man för att aktivera fastswitch i 1.6? I CSS räcker det med att skriva "hud_fastswitch 1" i konsolen, men jag har för mig att man var tvungen att lägga till en massa krånglig text i configfilen för att få det att fungera i 1.6.
Citera
2009-04-06, 14:46
Medlem
superKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Hur gör man för att aktivera fastswitch i 1.6? I CSS räcker det med att skriva "hud_fastswitch 1" i konsolen, men jag har för mig att man var tvungen att lägga till en massa krånglig text i configfilen för att få det att fungera i 1.6.

hud_fastswitch "1" funkar mycket bra i 1.6 med ska du se.
Citera
2009-04-06, 14:56
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superKing
hud_fastswitch "1" funkar mycket bra i 1.6 med ska du se.
Jo, men man måste ju mecka med configen innan man kan använda hud_fastswitch 1.
Jag har för mig att man skulle skriva någonting i stil med detta:
Kod:
bind "mwheeldown" "invnext"
bind "mwheelup" "invprev"
Citera
2009-04-06, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Jo, men man måste ju mecka med configen innan man kan använda hud_fastswitch 1.
Jag har för mig att man skulle skriva någonting i stil med detta:
Kod:
bind "mwheeldown" "invnext"
bind "mwheelup" "invprev"
Vad snackar ni om? Jag behöver bara skriva hud_fastswitch 1 en gång i consolen och sedan så är det permanent.
Citera
2009-04-06, 16:50
Medlem
Jag har ett konstigt problem med mitt cs nu. Det är så att jag bara ser ett B i arme stil som spray logo för alla andra förutom mig. Jag har haft samma problem en gång innan men då löste jag det genom att formatera om datorn och det tänker jag inte göra igen.
Kan det vara så att min tempdecla är buggig eller ? Jag har inte rört den så jag vet inte varför den skulle.
Citera
2009-04-06, 17:39
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Vad snackar ni om? Jag behöver bara skriva hud_fastswitch 1 en gång i consolen och sedan så är det permanent.

Precis detr är det enda man behöver skriva nothing else
Citera
2009-04-06, 19:24
Medlem
Slajmets avatar
hallå, hallå.

har ett väldigt KONSTIGT problem med CS 1.6

Kan bara joina en server per 6h(ca ~), sedan får jag "Server is not responding" på alla andra jag försöker joina, (genom console/söka/joina kompis på friendlist e.tc)

Jag har: installerat om steam, formaterat om datorn, öppnar portarna i routern, stängt av windowsbrandvägg + antivirus. Vet inte vad det finns mer att göra?

När jag formaterar om datorn fungerar det perfekt i 1-2 dagar sedan händer samma sak igen,

Någon som har någon aning? Skriv isf

Mvh slajmet
Citera
2009-04-07, 19:50
Medlem
Exhausteds avatar
http://img17.imageshack.us/img17/2607/lolkqe.png

vet nån vad felet är?

edit: hur fixar jag det?
Senast redigerad av Exhausted 2009-04-07 kl. 19:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in