2008-04-21, 13:54
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Haha det bästa fusket att rekomendera är timsu.. om någon undrar ^^

fusk är för veklingar, förstår inte det roliga riktigt.

vad är timsu för fuks btw ?
Citera
2008-04-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
fusk är för veklingar, förstår inte det roliga riktigt.

vad är timsu för fuks btw ?

Wallhack
Citera
2008-04-21, 17:22
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Haha det bästa fusket att rekomendera är timsu.. om någon undrar ^^

Timsu är visserligen ett bra fusk men det är inte det bästa, men det är det fusket man ska använda om man vill vara ~99% säker från BAN. Förr eller senare får man smaka banstick det är ingen snack om saken men just nu är man bara för trött när man ska ladda ner ett fusk från cs-hacked.com för att lattja lite med polarna någon enstaka gång och steam accet blir bannat
Citera
2008-04-21, 18:18
Medlem
Tjena, jag behöver en ny kod till mitt CSS, alltså den koden "kopplar ihop" CSS med Steam, hur fixar man en sån?

Spelet är köpt, kan man kontakta valve på något sätt och få en ny kod eller är det pirat som gäller?
Citera
2008-04-21, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Tjena, jag behöver en ny kod till mitt CSS, alltså den koden "kopplar ihop" CSS med Steam, hur fixar man en sån?

Spelet är köpt, kan man kontakta valve på något sätt och få en ny kod eller är det pirat som gäller?

Förklara dig bättre tack.
Citera
2008-04-21, 22:20
Medlem
jakoebs avatar
När jag klickar på Starta Track Mania i steam så står det följande:
"Det här spelet är inte tillgängligt just nu.
Försök igen senare. [OK]"
Citera
2008-04-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Förklara dig bättre tack.
Jag har ett köpt CSS.
Jag har registrerat ett Steamacc, men när jag skulle börja spela ville steam ha en "product code" för att på något sätt koppla ihop steam med css. Steam hänvisade till fodralet, där det stog en kod som dock inte var giltig, detta misstänker jag beror på att spelet har legat i något år.

Så, kan man på något sätt få en ny kod på laglig väg eller finns det att hämta någonstans?

Vill inte bli vacbannad.
Citera
2008-04-21, 23:30
Bannlyst
jesus kristus...visste inte om jag skulle posta här eller i porr forat damn folk gör visst vadsom helst för att få fusk now days
sen droppade han fyfan vad sorgligt
Citera
2008-04-22, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
jesus kristus...visste inte om jag skulle posta här eller i porr forat damn folk gör visst vadsom helst för att få fusk now days
sen droppade han fyfan vad sorgligt

Herregud, man blir ledsen när man ser sånt här =/
Citera
2008-04-22, 16:11
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamez
Jag har ett köpt CSS.
Jag har registrerat ett Steamacc, men när jag skulle börja spela ville steam ha en "product code" för att på något sätt koppla ihop steam med css. Steam hänvisade till fodralet, där det stog en kod som dock inte var giltig, detta misstänker jag beror på att spelet har legat i något år.

Så, kan man på något sätt få en ny kod på laglig väg eller finns det att hämta någonstans?

Vill inte bli vacbannad.
Antingen har du redan använt produktnyckeln till ett annat Steamkonto, eller så har någon "snott" koden (i.e. skrivit av den från fodralet/manualen).
Det du kan göra är att knäppa en bild på klistermärket med produktnyckeln, maila in det till Valves kundtjänst och förklara läget så kan de "överföra" spelet till ditt nya konto.
Citera
2008-04-23, 07:38
Medlem
Zairas avatar
vilken fil ska man pilla med om man vill ändra om inställningar när man lägger upp en server ? t ex om jag vill att det automatiskt ska bli "mp_friendlyfire 0" istället för "mp_friendlyfire 1" när jag startar en server.
Citera
2008-04-23, 07:48
Medlem
Pf0llz0rs avatar
testa att skriva in det i
server.cfg
userconfig.cfg

och sedan skrivskydda dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto