2009-03-08, 21:58
  #1789
Medlem
Akk0ns avatar
Open GL i source

Tjena, hur ändrar man till open gl i cs source? det står att man ska gå in i options>video>renderer>software/opengl/d3d för att ändra till open gl, men när jag kommer in till "video" så finns det inget som heter renderer.. Någon som vet hur man ändrar till open gl i cs source snälla tell me isåfall!!
Citera
2009-03-08, 22:17
  #1790
Medlem
source stödjer inte open gl verkar det som, utan är baserat på directx.

"Source’s renderer utilizes advanced processor technologies such as multi-core and SIMD, as well as the latest GPU features via DirectX, to bring your vision to life in vibrant detail."

http://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Engine_Features#Renderer
Citera
2009-03-09, 10:25
  #1791
Moderator
MondoBizarros avatar
Infogade tråden Open GL i source
/Mod

Citera
2009-03-09, 15:04
  #1792
Medlem
General i götets avatar
Nu är det såhär att jag inte kan logga in på steam, troligtvis för jag glömt bort mitt lösen, jag har skickat efter lösen till min email, men har försökt ett tiotal gånger nu men ännu inget mail, hållit på såhär i drygt 2 veckor. Är det supporten som segar tro?
Citera
2009-03-09, 15:07
  #1793
Medlem
jerpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Nu är det såhär att jag inte kan logga in på steam, troligtvis för jag glömt bort mitt lösen, jag har skickat efter lösen till min email, men har försökt ett tiotal gånger nu men ännu inget mail, hållit på såhär i drygt 2 veckor. Är det supporten som segar tro?
Kollat skräpposten? Annars får du väl maila steam.
Citera
2009-03-09, 15:08
  #1794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Nu är det såhär att jag inte kan logga in på steam, troligtvis för jag glömt bort mitt lösen, jag har skickat efter lösen till min email, men har försökt ett tiotal gånger nu men ännu inget mail, hållit på såhär i drygt 2 veckor. Är det supporten som segar tro?
Supporten har inget med de att göra, vad jag vet så sker det automatiskt så låter som om du har fel mail eller nått. Brujar ju komma inom 5 min efter att man gör det.
Citera
2009-03-09, 15:09
  #1795
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Pitbull-
Någon som vet om man kan lira cs med mobilt bredband?
Det är inte så bra, i och med att trafiken går via mobil nätet kommer du få pingtider som inte är så trevliga, självklart beror det ju på vart du bor men du lär inte få under 80-100 skulle jag säga.
Citera
2009-03-09, 15:20
  #1796
Medlem
General i götets avatar
Helt 100% på att mailen stämmer, hittar ett gammalt mail från dem, så börjar bli orolig...

får väl ta och maila dem då.
Citera
2009-03-09, 15:28
  #1797
Medlem
woxys avatar
När jag håller på att installera cs kommer det upp en ruta där det står "Error 1305. Error reading from file:C:\Program\Steam\steamapps\counter-strike.gcf, Verify that the file exists and that you can access it"

Man kan välja mellan att trycka på retry eller cancel, om jag trycker på retry tar det ungefär 3min sen kommer samma ruta upp igen.

Jag har en fil som heter så "counter-strike.gcf"

Någon som vet vad jag ska göra?
Citera
2009-03-09, 16:29
  #1798
Medlem
woxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woxy
När jag håller på att installera cs kommer det upp en ruta där det står "Error 1305. Error reading from file:C:\Program\Steam\steamapps\counter-strike.gcf, Verify that the file exists and that you can access it"

Man kan välja mellan att trycka på retry eller cancel, om jag trycker på retry tar det ungefär 3min sen kommer samma ruta upp igen.

Jag har en fil som heter så "counter-strike.gcf"

Någon som vet vad jag ska göra?



Fixade det:P
Citera
2009-03-10, 16:08
  #1799
Medlem
Finns det några svenska servers som kör jail banor?
Har bara hittat franska tyska och annat skit.

Hoppas ni förstår vad jag menar med jail banor.
Det är när T sitter inlåsta i celler tills CT trycker på en knapp för att släppa ut dem. CT får endast skjuta T ifall de bär något vapen eller inte lyder CTs orders.

Tacksam för svar
Citera
2009-03-10, 18:01
  #1800
Medlem
Har blivit kickad från flera servrar för att jag har för hög/låg rate. (kmr inte ihåg vilket) Vad betyder det egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in