Nu är det såhär att jag inte kan logga in på steam, troligtvis för jag glömt bort mitt lösen, jag har skickat efter lösen till min email, men har försökt ett tiotal gånger nu men ännu inget mail, hållit på såhär i drygt 2 veckor. Är det supporten som segar tro?