För länge sedan när jag knappt brydde mig om varken CS eller mitt steam account så använde jag lite cheat... Brydde mig inte då cs inte var ngt spel som tilltalade mig... Och spelade bara på o vaccade servers... Sen kom det upp att jag tydligen blivit bannad.. långt efter att jag slutat me fusk.. anyway..
Har fattat tycke för spelet nu och det är lite tråkigt med att vara bannad.. Finnsd et något sett att komma in på VAC servrar även om du är bannad? Förutom att köpa nytt acc dvs.
förutom var VAC bannen bara 1år, men nu är den permanent för att grisar som du inte ska existera! brinn i helvete!
Citat:
Ursprungligen postat av margera
tjo, tror ni det är möjligt att lira CS över maximum power 30kb/s modem?
eller blir det värre ping än en jan-ove valdner vs kinatown i pingpong?
jag har 0.5 = 50kb/s och jag pingar bättre än vissa som har 10mbits både upp och ner. tror nog du ska klara dig med en bra config.
Vill ha lite tips med settings på cs och min dator för att cs skall flyta på bra.
Har inga kunskaper direkt, men har cpl mod eller vad det nu kallas??
Allt som inte räknas som fusk för att optimera vill jag ha, då mina skills är mkt begränsade
Vill ha lite tips med settings på cs och min dator för att cs skall flyta på bra.
Har inga kunskaper direkt, men har cpl mod eller vad det nu kallas??
Allt som inte räknas som fusk för att optimera vill jag ha, då mina skills är mkt begränsade
cl_bob 0.0 = vapnena gungar inte fram längre
cl_bobup 0.0 = när nån klonkar dig åker siktet inte upp i rymden
Nä, sådant behövs inte göras längre. Du fixar ett steam-konto helt enkelt, och sedan ska du kunna tanka dom spel du äger. Vanliga HL-nycklar lär väl fortfarande funka att aktivera cs med? Läste någonstans för länge sen att dom skulle sluta gälla? Men tiderna då du behöver installera hl -> patcha hl ->installera cs -> patcha cs är över sedan cs 1.6 släpptes.
körde cs en del för några år sedan å tänkte nu återuppta det hela.
Sitter med half-life pc cd-rom spelet framför mig och har glömt bort lite hur man gör..
installera half-life, sen downloada patchar för typ cs och dod och sen är det bara att dra hem allseeing-eye och börja lira, eller?
http://www.steampowered.com/v/index.php är det som gäller nu.
Min gamla hl nyckeln till original förpackninge funkade tyvärr inte att aktivera CS men HL, har däremot för mig att dom nya förpackingarna (best sellers) ska funka att aktivera CS, men chansen att jag kommer ihåg rätt är nog 20/80%.. så är bara att pröva.
Hur/vad ska jag göra för att få ner min Loss och Choke? Sen va mer kan man göra för att få upp fps och bort lagget i tex smoke. För brukar få FPS dropp från 100fps till 40fps