2008-01-29, 23:57
Medlem
icares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Tycker CS 1.6 har ballat ur helt gällande fuskare, admins som inte bryr sig, folk får fuska hur fan som helst, dag som natt... så jävla trött på det. Oftast renderar det i en liten kick eller inget alls. Sällan permbann eller att någon admin speccar. Har urartat helt, inte kul att spela längre.

Till och med de servrar jag spelat på innan som jag tyckt varit bra lirar det admins dag som natt men ingen bryr sig.

Kan ni ge mig tips på servrar där det inte fuskas så mycket och där fuskare hålls undan ordentligt med permbann osv?

Spelarenan är väl det jag rekommenderar till dig då, dom är jävligt seriösa gällande fuskar och sånt.

www.spelarenan.se
Citera
2008-01-30, 09:56
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icare
Spelarenan är väl det jag rekommenderar till dig då, dom är jävligt seriösa gällande fuskar och sånt.

www.spelarenan.se

Finns ju en timer så du kan fuska på spelarenan och den är ganska så lätt att få tag i nu. Så skulle inte rekommendera spelarenan :/ finns knappt någon server där ingen fuskar.
Citera
2008-01-30, 21:06
Avslutad
Support!!

hej.

hittar verkligen inte steams mailadress nånstans! kan någon vara snäll och hjälpa mig ?
Citera
2008-02-03, 15:20
Medlem
Tekoppars avatar
Bytte grafikkort i min dator och tänkte spela CS igen men till min stora förvåning är ingenting likt sig. Mitt sikte är skit sekt sen börjar det få fart i början, mitt rysshopp script funkar inte längre, och jag får inte ut mer än 60FPS i CS V-sync är av. Har steam lagt upp en uppdate som förstör hela min config?
Citera
2008-02-03, 16:16
Medlem
icares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Finns ju en timer så du kan fuska på spelarenan och den är ganska så lätt att få tag i nu. Så skulle inte rekommendera spelarenan :/ finns knappt någon server där ingen fuskar.

Seriöst? ojdå. Fast jag blev rekommenderad av en polare som sa det jag sa här i tråden. Men du har rätt, alla mysiga servrar dör väl ut snart pga fusk.
Citera
2008-02-03, 16:56
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icare
Seriöst? ojdå. Fast jag blev rekommenderad av en polare som sa det jag sa här i tråden. Men du har rätt, alla mysiga servrar dör väl ut snart pga fusk.

Förstår inte riktigt varför ingen vågar satsa lite pengar och fixa ett program som verkligen tar bort alla kända fusk, kan ju bara tänka mig hur många som skulle vilja spela på dom enda fuskfria servrarna. Folk betalar ju redan pengar till sidor som spelarenan.se 40kr i månaden för att få några bonusar. Eller som gamers.nu där du betalar 150kr för ett halvår eller vad det är för att få spela på deras servrar.

Undra vad folk skulle betala för att få spela på en 100% fuskfri server? Vad skulle ni betala för att slippa fusken till CS?

Varför är det ingen som invensterar i ett sådant projekt?

Tror snart CS är på väg att dö ut, förutom på elit nivån. sorgligt nog

EDIT : 1000 inlägg nu

Kan själv säga att jag hade betalat 500kr i halvåret för att slippa fuskare utan problem.
Citera
2008-02-03, 17:32
Medlem
kudde1s avatar
Citat:
Tror snart CS är på väg att dö ut, förutom på elit nivån. sorgligt nog

Ja, cs är ju så jävla gammalt, nu finns det ju 10x bättre spel, tex crysis och cod4
Citera
2008-02-03, 17:45
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Ja, cs är ju så jävla gammalt, nu finns det ju 10x bättre spel, tex crysis och cod4

Tråkiga är ju att crysis är så enormt krävande och multiplayer läget i crysis är totalt värdelöst av vad jag prövat.

Call of duty 4 tänker jag inte yttra mig på, men hittills har inge CoD spel fått mig att blivit kär i deras multiplayer läge.

Samma känsla som finns i CS finns inte på någon av dessa spel. Tror inte det kommer komma något spel som kommer kunna klassa ut CS i dess multiplayer läge. Måste säga att CS är det bästa multiplayer spelet jag stött på hittills.
Citera
2008-02-06, 22:02
Medlem
Skriver även mitt problem igen, fast i rätt tråd denna gång

Hej!
Nu är det så att jag har installerat cs på min dator efter att ha formaterat den, men mitt problem är att jag har sjuukt fps dropp. Tidigare innan formaten så flöt det väl på så det gick att spela, (Har ingen värsting dator). MEN nu är de sjukt fps drop!!! Fps:en ligger och pendlar mellan 50-70 i cs själva start meny, ibland droppar den ner till 5-6 fps, sen går den upp.

Jag testade andra min fps_max till t.ex 30, då tänkte jag att "det måste den ju palla" men inte, då går den ner till 20-25. Jag testade senare he på fps_max 10. Då tycker man ju som att fpsen ska hålla sig runt 9-10, men inte, den går ner tll 3-5fps istället. Så, de är ju verkligen något fel. (OCH DÅ ÄR JAG INTE ENS INNE PÅ NGN SErver)

Jag har då testat det mesta för att få till detta; -heapsize , rates, max hertz, lite fps config, har inga onödiga processer igång max 30, har också kollat om service pack brandväggen blockerar cs, men det gör den inte, har också "windows klockat" min dator lite .

Har lirat cs förut med datorn så det är inge fel på prestandan.
Har lirat WoW också på den.

AMD 2000+
512RAM
RADEON 9600
Pandaantiviryskydd 2007, ngn som blockerar där?
TFT skärm

Någon som har liknande problem, någon som vet hur jag fixar det? (Orkar inte formatera om den, + att den är nyforamterad för några veckor sedan.)

help!!!!1
Citera
2008-02-07, 11:07
Bannlyst
Sorry om det finns redan men pallade inte leta mer nu....

Vissa kan hoppa fram väldigt fort.. Hoppas ni e med på vad jag menar.

Hur gör dom ???
Citera
2008-02-07, 11:22
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XspotterX
Sorry om det finns redan men pallade inte leta mer nu....

Vissa kan hoppa fram väldigt fort.. Hoppas ni e med på vad jag menar.

Hur gör dom ???

Antar att det är bunny jump du menar. http://sicentral.planethalflife.gamespy.com/modules.php?name=News&file=article&sid=119
Citera
2008-02-07, 11:24
Bannlyst
Citat:
Antar att det är bunny jump du menar. http://sicentral.planethalflife.gamespy.com/modules.php?name=News&file=article&sid=119

Jepp tackar.... Räknas detta som fusk eller ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in