2008-09-24, 16:22
Bannlyst
Någon som vet om man kan byta cs från ett konto till ett annat konto?
Citera
2008-09-24, 18:27
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oplado555
Någon som vet om man kan byta cs från ett konto till ett annat konto?
Ja, du kan maila Steam och uppge produktnyckeln så kan du överföra spelet till ett annat konto.
Citera
2008-09-25, 15:25
Medlem
CS problem?

har problem med att försöka skapa en bana och lira med en kompis? :O Vet inte var problemet kommer ifrån men jag vill veta Jag skapar en server sedan ger IP:n, vi har försökt med masterserver IP och vanlig IP och allting, det fungerar inte, det står: Server not responding

tacksam för svar
Citera
2008-09-25, 15:35
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaadz
har problem med att försöka skapa en bana och lira med en kompis? :O Vet inte var problemet kommer ifrån men jag vill veta Jag skapar en server sedan ger IP:n, vi har försökt med masterserver IP och vanlig IP och allting, det fungerar inte, det står: Server not responding

tacksam för svar

Ge Hamachi en chans. http://hamachi.en.softonic.com/download
Citera
2008-09-28, 02:08
Medlem
Tankishs avatar
Jag har precis formaterat om datan med vista och installerade Steam, CS 1.6 och Dedicated Server. Nu när jag skulle lägga in maps så insåg jag att jag inte har nån Steam mapp eller Valve mapp i C:/Program/. Hur fan fixat jag detta?
Citera
2008-09-28, 02:11
Medlem
chucknorris_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish
Jag har precis formaterat om datan med vista och installerade Steam, CS 1.6 och Dedicated Server. Nu när jag skulle lägga in maps så insåg jag att jag inte har nån Steam mapp eller Valve mapp i C:/Program/. Hur fan fixat jag detta?
Kolla om den lagt sig i program files eller något. Det borde lägga sig i en mapp som heter Steam i program eller program files eller dylikt.
Citera
2008-09-28, 10:25
Medlem
Telefonkiosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankish

Höger clicka på Steam genvägen och ta Egenskaper/Properties sen kan du troligen se vad sökvägen är.

Annars brukar standard vara C:\Program Files (x86)[Mapp] i vista

Är det förövrigt inte lättare att veta var man instalerar sina saker? Jag har tex alla spel och spel program under en enda mapp.
Citera
2008-09-28, 10:27
Medlem
thetasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonkiosk
Höger clicka på Steam genvägen och ta Egenskaper/Properties sen kan du troligen se vad sökvägen är.

Annars brukar standard vara C:\Program Files (x86)[Mapp] i vista

Är det förövrigt inte lättare att veta var man instalerar sina saker? Jag har tex alla spel och spel program under en enda mapp.

Eller så sök på datorn
Citera
2008-09-28, 23:00
Medlem
TELETUBBIEs avatar
Kan inte specca i firstperson.

Tjenare

efter o ha bytt ut lite hårdvara (nätagg, processor, moderkort samt minnen) i min dator blåste jag på Vista Ultimate 64bits.
allt gick bra efter lite trixxande o drivrutinsnerladdning så starta jag CS.
enda felet är att jag inte kan specca i firstperson, när jag försöker så fryser bilden fram tills nästa runda börjar.
har googlat lite men inte hittat nån lösning så om det e nån som har ideér, shoot!

/ TB
Citera
2008-09-28, 23:28
Medlem
Telefonkiosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELETUBBIE
Tjenare

efter o ha bytt ut lite hårdvara (nätagg, processor, moderkort samt minnen) i min dator blåste jag på Vista Ultimate 64bits.
allt gick bra efter lite trixxande o drivrutinsnerladdning så starta jag CS.
enda felet är att jag inte kan specca i firstperson, när jag försöker så fryser bilden fram tills nästa runda börjar.
har googlat lite men inte hittat nån lösning så om det e nån som har ideér, shoot!

/ TB

Jag skulle instalera om.
Citera
2008-09-29, 22:57
Medlem
TELETUBBIEs avatar
Skäms eftersom att det fungerade efter en reinstall.
skulle tänkt på det innan.
tack för hjälpen iaf
Citera
2008-09-30, 13:20
Medlem
MoonAngel88s avatar
Jag har nu köpt spelet och tänkte prova på lite. Men måste man patcha spelet eller något innan man börjar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in