2006-11-22, 12:41
  #13
Medlem
Tequilas avatar
Kör med Logitech G7 och e satans nöjd.
Citera
2006-11-22, 13:10
  #14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tequila
Kör med Logitech G7 och e satans nöjd.

är det inte jobbig och byta batterier ?
Citera
2006-11-22, 13:15
  #15
Medlem
Tequilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
är det inte jobbig och byta batterier ?

Tar ca 10 sekunder.
Citera
2006-11-22, 13:21
  #16
Bannlyst
bara ?
ska man ha laddnings bara ?
Citera
2006-11-22, 13:55
  #17
Medlem
Assholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
det kallas för att switcha , och nej det är inget fusk / script .

Jaha?
Berätta mer tack.
Citera
2006-11-22, 14:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asshole
När jag är i spectator mode och ser spelet genom någon annan så händer det att vissa kan ladda om väldigt snabbt, exempelvis med avm:n, de skjuter sedan så växlar de till pistolen och sedan tillbaka och har då laddat om utan att ha bytt magasin eller fått i en ny kula i loppet. Hur gör de det? Ett skript?
Räknas det som fusk?

Om det är ett skript, känner du till några andra skript som är användbara?

Tittar du på hltv när det ser ut så här? Då ser det bara ut så, precis som att det inte syns när man "tar upp" vapnet.
Finns förmodligen något script för det där, som för allt annat, men det är nog inte att rekomendera.

Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Då kommer en fråga här, när jag startar CS kommer jag inte in på någon server, nästan! Måste sitta och klicka igenom typ 30 stycken för att hitta någon som funkar. När jag kommit in på den spelat 5-10 min, kommer jag in på ca 1/20. Spelar där 10-15 min kommer jag in på 1/10. Efter att ha spelat totalt ca 30 min kommer jag in på alla. Varför?! Det som händer är att anslutningsrutan kommer upp, den innan de börjar ladda. Står och tuggar lite, sen ändras latency till 2000 o så står de typ "failed to connect to server". Problemet är?

Kan det vara så enkelt att du inte uppdaterat serverlistan? Om du inte gjort det så visar den också servrar som är nere.
Citera
2006-11-22, 14:12
  #19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asshole
Jaha?
Berätta mer tack.

man tar fram tex kniven sedan tar man fram awp , sen e det bara att trycka på Q fram och tillbaks .
Citera
2006-11-22, 15:58
  #20
Medlem
Tequilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
bara ?
ska man ha laddnings bara ?

Musen levereras med två batterier och en USB laddare.
Citera
2006-11-22, 16:01
  #21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tequila
Musen levereras med två batterier och en USB laddare.

okej , hört att den är dyr ?
Citera
2006-11-22, 16:32
  #22
Medlem
Tequilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
okej , hört att den är dyr ?

En rymdfärja är dyr.
Citera
2006-11-22, 16:40
  #23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tequila
En rymdfärja är dyr.

okej , inte din mus da ?
Citera
2006-11-22, 19:34
  #24
Medlem
Tequilas avatar
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in