2009-03-14, 15:24
Medlem
Mr.browns avatar
Någon som vet en bra torrent för att ladda ner äldre verisioner av cs t.ex. 1.3 osv? (med botar) tacksam för svar (länk) !!
Citera
2009-03-14, 15:26
Medlem
Mr.browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjölkboll
Har inte spelat cs på sjukt länge men idag blev jag otroligt sugen. Har skaffat ny dator sedan senast jag spelade så tankade hem steam å cs igen. Sedan joina jag några servrar men de laggade sanslöst. Och jag blev kickad för ping och skit. Nu är det så att jag sitter på en 10 lina som absolut borde funka och jag tankar självklart inte samtidigt.

Min dator borde ju räcka(https://www.inet.se/artikel/1967904/) så länge de inte hottat upp cs som fan sen senast vilket dom inte gjort:

Någon som tros veta vad det beror på?
Hmm, det kan ju såklart vara att du tankar något samtidigt som du spelar eller att någon annan på nätet tankar.. du kan ju testa skriva in "rate 20000" i consolen med.
Citera
2009-03-14, 20:48
Medlem
Pjocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjölkboll
Har inte spelat cs på sjukt länge men idag blev jag otroligt sugen. Har skaffat ny dator sedan senast jag spelade så tankade hem steam å cs igen. Sedan joina jag några servrar men de laggade sanslöst. Och jag blev kickad för ping och skit. Nu är det så att jag sitter på en 10 lina som absolut borde funka och jag tankar självklart inte samtidigt.

Min dator borde ju räcka(https://www.inet.se/artikel/1967904/) så länge de inte hottat upp cs som fan sen senast vilket dom inte gjort:

Någon som tros veta vad det beror på?
Det kan bero på att filerna är allt för utspridda, så testa med att köra diskdefragmentering en gång.
Citera
2009-03-15, 14:35
Medlem
Hej

När jag försöker starta CoD4 så säger steam till mig att spelet inte är tillgängligt just nu, försök igen lite senare..

Så har den hållt på i 2 dagar och jag börjar få araben på detta eftersom det är ett köpt spel.. har försökt avinstallera och installera igen men utan resultat..

Hjälp.
Citera
2009-03-15, 17:05
Medlem
Tjoo alla CS experter...

Nu släger jag mig bara in i en tråd här, jag skulle vilja ha lite hjälp med att ställa in min cs config. Jag brukade spela cs för ungefär 2 år sedan och nu har jag installerat det igen men jag kommer inte ihåg alla inställningar man gjorde.

Det jag skulle vilja ha hjälp med är, hur man får siket att vara litet hela tiden och inte bli större när man springer och mindre när man sitter ner osv, hur man fick smokesen att sluta lagga så fort jag springer in en, hur man får kropparna att åka ner i backen efter ett tag, vad det är för rate /cl_rate man ska använda, hur man ändrade siktet till rosa.

Skulle vara jätte fint om nån kunde hjälpa med lite sånt här.

/CS noob som inte har nått minne
Citera
2009-03-15, 18:22
Medlem
counter strike med kompis?

Hej undrar fall man kan skapa en server med botar och spela med en kompis?
hur gör man?
fast spelar det någon roll om jag har steam elr inte? vi kan köra online utan problem på non steam servrar... kan någon förklara lite mer hur man ska göra ny server och vad ska han göra för att joina spelet jag är amatör
Citera
2009-03-15, 22:08
Medlem
unintelligibles avatar
Finns det ens med: "kan inte avinstallera steam, invalid drive D." i denna tråd.
Citera
2009-03-15, 23:57
Medlem
vart hittar jag ett voiplay säkert fusk?
Citera
2009-03-16, 00:44
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semirko
Hej undrar fall man kan skapa en server med botar och spela med en kompis?
hur gör man?
fast spelar det någon roll om jag har steam elr inte? vi kan köra online utan problem på non steam servrar... kan någon förklara lite mer hur man ska göra ny server och vad ska han göra för att joina spelet jag är amatör

Testa att använda Hamachi och Zbots.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/-HamachiSetup-1.0.1.1-en.exe
http://www.zbot-guide.com/
Citera
2009-03-17, 18:12
Medlem
Har precis formaterat min burk , installerat drivers till grafikortet.
ändrat ratesen till dom rätta i configen.
V-Sync off
fps_max 101

Men har bara 10 fps när jag spelar! Så skulle vara grymt skönt om någon visste hur man löste det här kära problemet!
Citera
2009-03-17, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Har precis formaterat min burk , installerat drivers till grafikortet.
ändrat ratesen till dom rätta i configen.
V-Sync off
fps_max 101

Men har bara 10 fps när jag spelar! Så skulle vara grymt skönt om någon visste hur man löste det här kära problemet!

Har du dragit in alla andra nödvändiga drivrutiner? Direct X m.m.
Citera
2009-03-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasharen
Har du dragit in alla andra nödvändiga drivrutiner? Direct X m.m.

Japp allt är nyaste!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in