Citat:
Ursprungligen postat av
Hizir
All brev som skickades upphörde direkt efter Arthur Leigh Allen. Märket på klockan var också en Zodiac, är allt bara ett tillfälle?
DNA, som med största sannolikhet tillhör Z, har säkrats. DNA har hämtas från Arthur Leigh Allen. Dessa har jämförts, och det var ingen matchning.
Mike mague pekade ut Arthur Leigh allen, 91 eller 92, det är 22 till 23 år efter han blev attackerad. trovärdighet i mina ögon? 0%
Handstilen matchar inte (fullt ut i alla fall).
Don Cheney är högutbildad (ingenjör om jag inte minns fel). ALA är lågutbildad. om ALA tafsade på Cheneys dotter eller liknande så finns motivet till att han ljuger. att han läst i tidningarna, och gjort sin story med ALA efter dem är inte omöjligt.
vid husrannsakan hos ALA så hittar man inget som binder honom som Z. ett videoband märkt med Z, där han moonar är inget som gör honom till en seriemördare.
ALAs handavtryck matchar inte med dem i breven. OBS, inte fingeravtryck, utan handavtryck.
att någon ringde cheri jo bates familj 1 timme efter mordet finns väl i polisrapporterna. men gör samtalen till Graysmith det? de samtalen tror jag att han har hittat på för att boosta sin bokförsäljning.
har säkert glömt något, men har du någonting utöver det jag har nämnt, som gör att du tror att ALA är Z?