2015-12-01, 06:53
Medlem
På spåret tappade 300 000 tittare jämfört med premiären förra veckan men är ändå Sveriges populäraste tv-program.

http://www.msn.com/sv-se/noje/tv/tv-toppen-p%C3%A5-sp%C3%A5ret-tappar/ar-AAfP2QE?li=AA4WSN&ocid=mailsignoutmd
Citera
2015-12-01, 15:40
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk

Det är för sjutton ett familjeprogram som ska sprida en feelgood-stämning! Människor som sprider hatiska uttalanden omkring sig ska inte visa sig i rutan. Jag skulle känna samma obehag om andra osympatiska typer dök upp som tävlande. T ex om polarna Bert Milton och Kent Ekeroth skulle sitta i dressinen (skulle iofs kunna vara kul som provokation).

.

Då skulle Göran Hägglund inte heller varit med !
Citera
2015-12-01, 20:08
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
De borde verkligen skippa Vem Där-segmentet. Jag är med på att det fyller någon slags allt-eller-inget-funktion som syftar till att minska de där stora poänggapen som kan bli, men jag tycker allt att det är värdelöst. SVT får ju in tunga artister till På Spåret - utnyttja dem, för guds skull. In med ett tredje musiksegment som inte nödvändigtvis behöver vara kopplat till ett resmål. Vem Där har ju dessutom blivit ännu värre nu (?) när de visar namnet med bokstäverna omkastade.

Jag håller med om att "Vem där" segmentet är värdelöst men jag skulle inte vilja byta det mot ett musiknummer, på spåret är inget musikprogram, snarare att man återgick till "retur" där dom skulle gissa vilket årtal man var ute efter.
Citera
2015-12-02, 15:30
Bannlyst
Citat:
De borde verkligen skippa Vem Där-segmentet. Jag är med på att det fyller någon slags allt-eller-inget-funktion som syftar till att minska de där stora poänggapen som kan bli, men jag tycker allt att det är värdelöst. SVT får ju in tunga artister till På Spåret - utnyttja dem, för guds skull. In med ett tredje musiksegment som inte nödvändigtvis behöver vara kopplat till ett resmål. Vem Där har ju dessutom blivit ännu värre nu (?) när de visar namnet med bokstäverna omkastade.

Håller med om att vem där ska bort - den har för stor betydelse.
Dock har du helt fel angående artisterna - helt okända sopor. Och en musikfråga till vore alldeles för mycket.
Citera
2015-12-02, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ashole1
På spåret tappade 300 000 tittare jämfört med premiären förra veckan men är ändå Sveriges populäraste tv-program.

http://www.msn.com/sv-se/noje/tv/tv-toppen-p%C3%A5-sp%C3%A5ret-tappar/ar-AAfP2QE?li=AA4WSN&ocid=mailsignoutmd

Haha.
Först Strömstedts tramsande som fick Sverigedemokraterna att stänga av Så mycket bättre och nu fick väl h**** Hermansson samma effekt
Citera
2015-12-03, 02:15
Bannlyst
Hägglund sa ju Def Punk, inte Daft. De brukar ju vara petiga med sådant?

Kakan visade att hon är rasist, säger "Aloe Blacc" bara för att hon som var gästsångerska var svart. Lite mer öppen människosyn tack, Kakan.

Citat:

Vilka tunga artister? Möjligtvis i första och sista programmet, men däremellan är det ju relativt okända men talangfulla artister.
Senast redigerad av peterj76 2015-12-03 kl. 03:14.
Citera
2015-12-03, 08:45
Medlem
Swan65s avatar
Hägglund å kärringen imponerade , de går till final och möter där Jesper&Elisabet.
Citera
2015-12-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vilka tunga artister? Möjligtvis i första och sista programmet, men däremellan är det ju relativt okända men talangfulla artister.

Bo Sundström, Helen Sjöholm & Georg Riedel, Nina Persson, Ola Salo, Måns Zelmerlöw, Björn Skifs, Plura, Timbuktu, Lill Lindfors, Petra Marklund... säga vad man vill om artisterna i sig, men att påstå att senaste årens namn skulle vara "relativt okända" med undantag för första och sista avsnittet... nja.
Citera
2015-12-03, 19:47
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Del 3 av 13. Programledare är Kristian Luuk och domare är Fredrik Lindström. I dagens program avgörs grupp 1 genom en match mellan förra årets vinnare Elisabet Höglund och Jesper Rönndahl och Anna Ekström och Göran Hägglund. Augustifamiljen står för musiken, ikväll tillsammans med Jill Johnson.

Hägglund/Ekström tar detta. Nu får det vara nog med Höglund/Rönndahl på "På spåret"!
Citera
2015-12-03, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Hägglund/Ekström tar detta. Nu får det vara nog med Höglund/Rönndahl på "På spåret"!

Inte en chans. Ogillar båda lagen men är övertygad om att Hägglund kommer få duktigt med skånsk kuk i sin röv
Citera
2015-12-03, 23:40
Avslutad
Ser fram emot detta avsnitt!!! Det blir nog extremt jämnt
Citera
2015-12-04, 17:00
Medlem
Två potentiella finalister ikväll, kommer bli spännande. Håller tummarna för Rönndahl/Höglund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in