2008-11-28, 14:55
Medlem
Cousin Cocaines avatar
*Update*

Wester / Syrén , plaqueis, JAE, mishima, Trumpeter, Mclarengbg, Paul Bearer, zecn, Cousin Cocaine, Drago, Peter Gibbons, MsMould, mjulven, FillilutteN2

Greider / Pirzadch , catami,

Lindström / Apelgren , Antevante, Crooken, Borghesia, Y0dA, Baryton, Nissedruva, Nander, Skeggaba

Filip / Fredrik , TheDart, WeeJay, Jables
Achberg / Lundberg , Tenzing
Sivan / Bexelius
Olsson / Ljungstedt
Birro / Ahlin , Whattaba
Rosenfeldt / Gedin , Tråknick

Deadline för sista tips är 19.00 idag.

Tja, det råder ju inga tvivel vilka som är de favorittippade lagen. Till min stora glädje tror bara en medlem på "poeten" Birro.
Citera
2008-11-28, 16:08
Medlem
Whattabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Till min stora glädje tror bara en medlem på "poeten" Birro.

Ptja, fortsätt vara glad för när Poeten Birro står med en blombukett i handen efter finalvinsten kommer jag sitta hemma med ett brett leende och ett glas italienskt vin.
Citera
2008-11-28, 17:25
Medlem
Dannybois avatar
Wester / Syrén - Lindström / Apelgren i finalen om det är möjligt. Där vinner nog Wester skiten själv.
Citera
2008-11-28, 17:40
Medlem
Igloons avatar
Jag tror också på Birro faktiskt!
Citera
2008-11-28, 17:43
Medlem
Starkodders avatar
Jag både tror och hoppas på Apelgren och Lindström. Lite hoppas man väl kanske på Filip och Fredrik också, men jag tror i alla fall på Apelgren och Lindström.

Hoppas det går bra för dem ikväll!
Citera
2008-11-28, 19:19
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Slutresultat

Wester / Syrén , plaqueis, JAE, mishima, Trumpeter, Mclarengbg, Paul Bearer, zecn, Cousin Cocaine, Drago, Peter Gibbons, MsMould, mjulven, FillilutteN2 och Dannyboi. (14 röster)

Greider / Pirzadch , catami (1)

Lindström / Apelgren , Antevante, Crooken, Borghesia, Y0dA, Baryton, Nissedruva, Nander, Skeggaba och Starkodder. (9)

Filip / Fredrik , TheDart, WeeJay och Jables. (3)
Achberg / Lundberg , Tenzing (1)
Sivan / Bexelius
Olsson / Ljungstedt
Birro / Ahlin , Whattaba och Igloon. (2)
Rosenfeldt / Gedin , Tråknick (1)
Citera
2008-11-28, 19:31
Medlem
Dr Scriptums avatar
Tror på Greider / Pirzadch. Hoppas på F&F.
Citera
2008-11-28, 20:20
Medlem
Trumpeters avatar
Peter och Fredrik är så jävla roliga.
Citera
2008-11-28, 20:34
Medlem
Chilimans avatar
Imponerande kunskaper har dom, Fredrik och Peter. Den tidiga ryckningen ör nog en av dom enda misstagen som den här duon kommer göra i många år framöver.

Jag tror dom tar hem detta i år och många år framöver.

Dessutom är dom sjukt roliga på sitt lite torra, fantastiska sätt.
Citera
2008-11-28, 20:47
Medlem
Pubertals avatar
Är jag ensam om att sitta och hoppas på ett framtida sammarbete mellan Peter och Fredrík? Tänk er om dom skulle slå sina huvuden ihop i ett nytt TV-program. Det skulle bli som en mix av "Lycka till" och "Ingesson" -Fullständigt lysande.
Citera
2008-11-28, 20:52
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Är jag ensam om att sitta och hoppas på ett framtida sammarbete mellan Peter och Fredrík? Tänk er om dom skulle slå sina huvuden ihop i ett nytt TV-program. Det skulle bli som en mix av "Lycka till" och "Ingesson" -Fullständigt lysande.

+1 definitivt!

Det är ett program som många skulle älska! Peter är enligt mig en av dom mest underskattade komiska genier som Sverige haft. (Och nej, jag är inte från Götelaborg )
Citera
2008-11-28, 21:01
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal

Otroligt roliga tillsammans. Skulle gärna se göra något ihop framöver.

Otroligt duktiga också. Att de skulle gå bra visste jag, men inte så här. De var och nosade på nästan varje poäng. Helt klart favoriter till att vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in