2013-09-19, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slashindex
I eftermiddag tillkännages det vilka par som kommer tävla denna säsongen. Enligt Fredrik W har de hoppat av eftersom Filip ska bil farsa, vilket är synd eftersom jag hade sett fram emot att se dem igen. Det kan ju vara så att Fredrik trollar Aftonbladet med.

Vilket/vilka par skulle ni helst se komma tillbaka och tävla denna säsongen?

Länk till aftonbladet.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17499416.ab

Tråkigt om de hoppar av, på spåret spelas väl in flera månader innan? Vad jag vet ska filip bli farsa i november, borde ju gå att ordna om de verkligen vill, men de kanske filmar i slutet av oktober, ja, det blir väl tight då.
Citera
2013-09-19, 12:43
Medlem
sluggerbanans avatar
Mycket trevligare om fredrik kört med sin brud istället för filip. Han har blivit mest oförskämd och plufsig.
Citera
2013-09-19, 13:09
Medlem
mishimas avatar
Jag tror faktiskt jag har föreslagit Göran Everdahl någonstans i tråden. Han är nördigt kul. Med von Zweigbergk kan det bli ett bra par.
Citera
2013-09-19, 15:11
Medlem
Smirmats avatar
Riktigt synd att inte Filip och Fredrik kunde vara med.

Dom roligaste i år tycker jag är Christer och Morgan.
Citera
2013-09-19, 15:21
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror faktiskt jag har föreslagit Göran Everdahl någonstans i tråden. Han är nördigt kul. Med von Zweigbergk kan det bli ett bra par.
Jag är beredd att satsa min ena njure på att Everdahl och von Zweigberk sopar hem årets säsong.
Guillou tror jag är betydligt mindre allmänbildad än vad han vill göra sken av.
Citera
2013-09-19, 17:10
Medlem
robomans avatar
Kul med Jesper Rönndahl och Elisabeth Höglund, eller, kul med Jesper Rönndahl i alla fall! Hade föredragit om det varit Jesper med hans programledarkollega Karin Gyllenklev.

Kan man gissa att Dominika Peczynski är årets Peter Wahlbeck?

Och så en länk, för er som inte kan söka själva: http://www.svt.se/pa-sparet/de-tavlar-i-pa-sparet-i-host
Citera
2013-09-19, 17:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Jag är beredd att satsa min ena njure på att Everdahl och von Zweigberk sopar hem årets säsong.
Guillou tror jag är betydligt mindre allmänbildad än vad han vill göra sken av.

Guillou har ju varit med och där bevisat sina uppenbara begränsningar.
Citera
2013-09-19, 17:53
Medlem
Lost-Highways avatar
Är det bara jag som tycker att Jesper Rönndahl och Elisabeth Höglund samt Martina Montelius och Dominika Peczynski är de mest underliga och udda parbildningarna i På spårets historia? Ännu märkligare att de hamnar i samma säsong också.

Helena von Zweigbergk och Göran Everdahl ska bli spännande att se. Jag tycker om de båda två.
Citera
2013-09-19, 18:09
Medlem
santacls avatar
Så permanent lista kommer ikväll ?
Citera
2013-09-19, 18:13
Medlem
Trumpeters avatar
Inte så man hoppar av förtjusning över valen av lag. Många verkar vara rädda för att ställa upp, och riskera att göra bort sig. Helena von Zweigbergk och Göran Everdahl är dock ett intressant par. Tror de har goda möjligheter att gå mycket långt, kanske till och med vinna.

Hoppas att Guillou gör bort sig å det grövsta.
Citera
2013-09-19, 19:17
Medlem
Blåbärskungens avatar
Har aldrig hört talas om Martina Thun, Martina Montelius, Christer Lundberg, Morgan Larsson eller Jesper Rönndahl. Kanske har med att man börjar bli till åren kommen ^^
Citera
2013-09-19, 19:44
Medlem
Ulf Danielsson känns som en intressant person för På Spåret.

Han är resonerade, logisk och berest. Vetenskapshistoria är väl hans specialitet just i detta sammanhang (han är professor i teoretisk fysik på Uppsala Universitet) och har bland annat varit sommarvärd i P1 samt skrivit några populärvetenskapliga böcker. Jag gissar på att Ulf är bra på att se samband mellan de olika ledtrådarna, men frågan är om han är tillräckligt kvicktänkt. Det bör väl nämnas att han blev professor vid runt 36-37års ålder. Frågan är bara om han är lite för smal i sin kunskap, jag skulle gissa på det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in