2009-02-20, 21:39
Medlem
VanNostrands avatar
Trevlig final men jag är fortfarande smått förbannad över att SVT lyckats fucka upp ett av de bästa programmen på dumburken. Okej att jag ibland tyckt att Ingvar inte alltid varit på topp vissa kvällar (pga av det stressas på för mycket) men ändå, Björn kunde väl för fan fått vara kvar. Man blir ju på bättre humör av att bara titta på karln...och jag är nog knappast ensam om att tycka detta.

Jaja, det är trots allt bara ett tv-program men är man bakåtsträvare så är man.
Citera
2009-02-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoonman
Den där Hoffsten, jag trodde hon skulle vara en bra sångare. Jag kan inte säga att jag hört henne tidigare men är väl ändå rätt "stor". Det gick inte så bra där inte.

Som sagt, hon har MS, och har inte varit på topp de senaste åren. Min teori - ur ett sångpedagogperspektiv, men helt ogrundad medicinskt - är att hon på något sätt har problem med andningen. Hon verkar inte få skjuts på tonen, vilket ger både intonationsmissar och sämre röstförutsättningar. Synd! Hon var en av Sveriges absolut bästa bluessångerskor en gång i tiden...
Citera
2009-02-20, 22:08
Medlem
Soterns avatar
Fan vad SVT gjorde bort sig i påannonsen för programmet. Oldsberg säger: 2008 och 2009 års vinnare är... sedan bryts det. Alla vet ju att Vester vann 2008. Klantigt och tog bort spänningen.
Citera
2009-02-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vill se Stefan Holm som domare. En domare ska vara lite petig och lite besserwissig. Johan Wester hade funkat som programledare.

Tänkte faktiskt exakt samma sak när jag hörde tidigre i veckan att dagens programledarduo skulle sluta/ersättas
Citera
2009-02-20, 22:13
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Fan vad SVT gjorde bort sig i påannonsen för programmet. Oldsberg säger: 2008 och 2009 års vinnare är... sedan bryts det. Alla vet ju att Vester vann 2008. Klantigt och tog bort spänningen.

Nej, inte klantigt, det går ju över nyår.
Det här var ju 08/09-års tävling.
Förra säsongen var det 07/08
Citera
2009-02-20, 22:20
Medlem
plicken117s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern

HAHAHA
(menade inte åt svt)
Citera
2009-02-20, 22:31
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plicken117
HAHAHA
(menade inte åt svt)

Ok då. Kul om man kan bjuda på ett skratt i alla fall.
Citera
2009-02-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vill se Stefan Holm som domare. En domare ska vara lite petig och lite besserwissig. Johan Wester hade funkat som programledare.

Naaa, det blir tråkstämpel då... Domaren som gärna ska vara petig och faktaprofessor måste ha självdistans så det blir roligt. Holm är helt enkelt för duktig.
Wester är en duktig tävlare men har en stor wannabefaktor som Lisa så bra lyckades hålla ned en smula i årets tävlande. Man kan inte ha ett ego som ersättare till Oldsberg... Wester går fetbort i den rollen.
Mitt förslag blir Loket... hehe....
Citera
2009-02-20, 23:01
Medlem
Förslag på domare: Hoa-Hoa
Citera
2009-02-20, 23:04
Medlem
quaertys avatar
Hyfsad final, rätt lag vann. Så klart.

Till och med Rosengren(?)var lite kul.

Brukar det inte vara en tittarstorm varje år när det gäller Oldsberg? Han ger nog med sig till slut.

Här är ditt liv kommer inte funka lika bra som vi minns det.
Citera
2009-02-20, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Förslag på domare: Hoa-Hoa

Den mannen har ju inte mycket i huvudet.
Citera
2009-02-20, 23:19
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAhrne
Den mannen har ju inte mycket i huvudet.
Huh? Har du någonsin sett ett avsnitt av På Spåret ö.h.t.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in