2013-02-08, 21:55
Medlem
[quote=Ayume]Varje gång jag ser "Vem där" så blir jag så förvirrad, för det verkar alltid innehålla grejer som jag inte fattar vad det har att göra med personen!
Nu 45 minuter efter programmet så dök glödlampan upp att Lady Gaga dök upp för att Skarsgård var med i hennes musikvideo "Paparazzi", men låten och videon som spelades var ju Poker Face så det kändes lite långsökt att tänka vidare till en annan låt/video med henne. Jag förstår fortfarande inte varför jag såg George Bush susa förbi, vad för koppling har han med Alexander Skarsgård?[/QUOTE]

Generation Kill
Citera
2013-02-08, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Gött med Hoa-Hoa i final. Men de måste verkligen lägga ner "vem där". Helt jävla omöjligt varje gång. Och när inte ens deltagarna klarar förrän man får se bilden på personen så borde väl produktionsteamet fatta vinken.

Ja, vilket årtal var bättre.

Fast rolig kuriosa är att detta var andra gången jag kunde "vem där" ganska snabbt. Den första gången jag klararade den snabbt var när Meryl Streep eftersöktes.

Annars har jag inte en suck och brukar sitta som ett frågetecken.
Citera
2013-02-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Generation Kill
Om jag förstått det rätt så handlar den här serien om USAs Irak-invasion, och man skulle alltså dra kopplingen från Bush direkt till Irak-invasionen och sedan en specifik miniserie om den? Jaha...
Citera
2013-02-08, 22:08
Medlem
brianmolkos avatar
Nina R är väl ett tjejsvar på Yohio fast tvärtom
Citera
2013-02-08, 22:15
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Visade väl Bill&Bull, hans brorsa heter Bill.

Eller pappa Stellan som gjorde rösten i Pelle Svanslös i Amerikatt.
Citera
2013-02-08, 22:19
Medlem
EdBlakes avatar
Varför har de inte med gästartister som kan sjunga? Sveriges populäraste fredagsunderhållning borde inte ha svårt att locka dit bra sångare.
Citera
2013-02-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Eller pappa Stellan som gjorde rösten i Pelle Svanslös i Amerikatt.

eller Bajenhunden
Citera
2013-02-08, 22:22
Medlem
Jag tycker det är svårare förstå frågorna med nuvarande programledare. Har pratat med arbetskamrater och vår teori är att det dels är klurigare ledtrådar nu, men också att Luuk har ett entonigt sätt att ställa frågorna och även redogöra ledtrådarna. Det gör att det blir svårare hänga med och hålla isär delfrågor, och smälta vad som sägs. Oldsberg konstpausade mer, var mer pedagogisk vilket hjälpte att hänga med i de långa frågorna. Vi kanske inbillar oss, men så känner vi.
Citera
2013-02-08, 22:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Ja oj då. Jag såg inte från början och fattade inte att personen som sjöng under hårdrocksmedleyt hade sjungit tidigare i programmet. Trodde verkligen att det var en kille och att denne sjöng som en testestoronfylld fjortånåring.

Men det var alltså en tjej, Nina Ramsby. Kollar på första musikklippet nu...ja nu snackar vi hen här.
Citera
2013-02-08, 22:32
Medlem
Hoa Hoa måste ju vara programmets skönaste personlighet någonsin. Man får sig ju alltid ett gott skratt av alla hans uttryck och frispråkighet
Citera
2013-02-08, 23:07
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Visade väl Bill&Bull, hans brorsa heter Bill.

Tack, ja det låter möjligt. Men långsökt är det. De Vem där jag klarat den här säsongen är Prins Daniel och John Cleese, men det är undantag, vanligtvis fattar jag ingenting. Hoppas de hittar på nåt nytt till nästa säsong, årtal var kul, men det kanske går att hitta på nåt helt annat.
Citera
2013-02-08, 23:38
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Det har väl säkert varit med flera gånger redan, men några har kanske inte sett det.

Första asvsnittet av På Spåret, 1987, även det med Hoa-Hoa.

http://www.youtube.com/watch?v=zZbsjNwbc50

C:a 3:13 in i klippet när han ska presentera sitt lag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in